السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رمضان لحظه لحظه اش رحمت خداست!

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

خداوندا!

به درگاهت شکوه و گله دارم از نفسم که به بدی کشانده مرا

به خطا کاری پیش راندم

و به نا فرمانی های تو کشاندم

به خشمت

و مرا به راه های نابودی کشانده

و در برابر تو خوار ترین هلاک شده به بار آرد

پر بهانه است و آرزو دراز

و اگر بدی کند، بیتابی کند

و اگر خوشی بیند پشت کند

پر هوس است به بازی و سر گرمی

آکنده از غفلت و فراموشی

سوی گناه شتابم دهد

و از توبه امروزم به فردا افکند مرا

معبودا!

شکایت کنم بدرگاهت

از دشمنی که گمراهم می کند

و شیطانی که به بیراهه کشاند مرا

همانا پر کرده از تشویش سینه ام را

و زینت می دهد دوستی دنیا را

و پرده و هایل می شود بین من و میان فرمانبریت و نزدیکی به تو

معبودا!

نه جنبشی دارم و نه توانایی جز به نیروی تو

و نجاتی برایم از بدی های دنیا جز به نگهداری تو نیست

پس اگر مرا از درگاهت برانی

یه که پناه برم

دریغا از شرمساریم و رسوائیم

و افسوس از بد کاری و آلودگیم

خداوندا!

گناهان مرا در سایه رحمت خود جا ده

و بفرست برای شستشوی نکوهش هایم

ابر مهربانیت را

توسل می جویم به جود و کرمت

پس دعایم را مستجاب فرما

و نومید مساز در درگاهت امید مرا

به بخشش و رحمت خودت

ای مهربان ترین مهربانان

گزیده ای از مناجات خمس عشره

پ.ن: سلام به دوستان روزه دار
تو این روزا و شبهای قشنگ واسه این بنده ی حقیر هم دعا کنین
خیلی خیلی التماس دعااااا

به خدا قسم، خداوند از مردم جز دو خصلت و خوی نخواسته: به نعمت ها اعتراف کنند که برای ایشان می افزاید، و به گناهان اقرار نمایند که آنها را می آمرزد. " حضرت امام محمد باقر(ع) "


  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۴)

سلام
سلام دوست عزیز
فرا رسیدن ماه رمضان مبارک والتماس دعا.من از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار عالی بود.اگه مایل به تبادل
لینک بودید
من روبا -موسیقی جک پیامک.......-لینک کنید بعد خبرشو بهم بدید که با چه اسمی لینکتون کنم.
منتظرحظور شما در وبلاگ خودتون

جویند همه هلال و من ابرویت

گیرند همه روزه و من گیسویت

از جمله این ۱۲ ماه تمام

یک ماه مبارک است آن هم رویت!



رمضان...

رم از آن...

و هر که بهتر رم کند برنده تر است...

_______________________________________________
سلام دوست عزیز

فرا رسیدن ایام زیبای ماه مبارک رمضان گرامی باد

با مطلبی در مورد ماه مبارک رمضان به روزم

فطرسی بمونید
سلام گلم خوبی؟
عالی بود.
من کلا صحیفه سجادیه رو دوسدارم.
خمس عشرم همینطور آرامش میده به آدم.

التماس دعا خانومی
سلام

روزه و عباداتتان قبول حق

عاشق حرفهای امام باقر(علیه السلام هستم)
نمیخاستم نظر بدهم اما انی سخن را خواندم و حیفم امد نظر ندهم.

مواظب خودتان و معنویتتان باشید
شما دوست مومونم را به خدا میسپارم
دعا میکنم در همه موارد نمونه والگو باشید.
  • رنگین کمان
  • به نام خدا
    سلام...
    نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق
    بعد از مدتها قسمت شد که تو یه همچین روزای عزیزی به اینجا بیام و التماس دعایی بگممنم دعا کنین که خیلی محتاجم
    دعاگوی شما
    حق هو
  • وبلاگ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج
  • باعرض سلام خدمت شمادوست عزیز
    امیدروایم که عبادت شما مورد درگاه احدیت قرار گرفته باشدانشاءالله به وبلاگ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج سر بزنیداگر مایل باشید تبادل کلیک کنیم نظر فراموش نشه حتما درخبرنامه وبلاگ عضوشوید متشکرم
  • ღ ★ ღهانیهღ ★ ღ
  • سلام دوست عزیز
    من عاشق آقا امام رضا(ع)هستم
    اما به دلیل راه دورچند ماه یک بار یا چند سال یکبار به پابوسشون میرم درهر حال التماس دعا
    خوشحالم میکنید به منم سربزنیدونظرتونو درمورد تبادل لینک بگی
    منتظرتم
    سلام
    سلام
    سلام
    خوبی ؟
    خوشی؟
    به کل مارو فراموش کردی؟
    کجایی سرت خیلی شلوغه نه
    ببین یه کم دیگه بگذره شاید یه کارایی کردم
    فعلا بت نمی گم
    راستی نماز روزه هات قبول باشه
  • اشنای قدیمی
  • سلام

    البته اقرا گناه در مقابل خدا نه در مقابل بنده خدا

    در روزهای مبارک محتاج دعاییم
    منتظر پست جدیدتان هستیم با حال و هوای رمضانی
    سلام
    دیگه به من سر نمیزنی؟
    نه مثل اینکه جدی جدی اتفاقی افتاده که دیگه پیشم نمیای
  • سید محمد حسینی
  • salam dooste golam vebloge ghashangi dari.ye sari bezani khoshhal misham.age mishe mano ba esme behtarin akhbare football link kon.bad be vebam bia va begoo ba che esmi linket konam
  • داداش کایکو..!
  • پس از سالهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...سلامی چو بوی خوش آشنایی داداش!..

    آخ چقدر دلم واست تنگیده بید..

    هیچی دیگه ..همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی