السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چرا بترسم؟ ... برای امام محمد جواد (ع)

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۸۷، ۰۹:۱۰ ق.ظ

پریدم از خواب و ایستادم به احترام شما

چه خوابی! آواز بادها با صدای گام شما

همیشه از خواب من که رد می شوید، منقلبید

همیشه بغضم شکسته در حسرت کلام شما

چرا لبی وا نمی کنید و شِکر نمی شکنید؟!

که کام خوابم شکر ببندد به رغم کام شما

چه جای شکرانه یا شکایت ز نقش نیک و بد است؟

که تلخی و مستی اند منت پذیر جام شما

چرا بترسم که نامه ام در کدام دست من است؟

اگر صدا می زنند فردا مرا به نام شما

شما "پسندیده" اید و "بخشنده" اید و شب همه شب

فرا می آید سپیده در پاسخ سلام شما

دوباره بر پشت بام می خوابم و به زعم خودم

کبوتری می شوم که خوابیده روی بام شما

محمدجواد شاه مرادی (آسمان)

شهادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام، جواد الائمه، جگر گوشه ی امام رضا (ع) را تسلیت عرض می کنم.

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۵)

مظلوم تر از جواد (ع) بغداد نداشت.....
دلم را بردی سمت حرم......
دلم را برگردان...!!!
یا علی
سلام علیکم
خیلی جالب ساختید وبلاگو
خدا عجرتون بده انشالله
یه سری هم روزای جمعه به وبلاگه ما بزنید خوشحال میشه بدونه جمعه ها خیلی ها منتظرشند.....
اللهم عجل لولیک الفرج
خدا نگهدار
  • عبدالرضا ساعی
  • سلام
    آقا یا علی موفق باشید
    خدا به شما و همه ادمهای با اعتقاد پاداش بدهد
    به من هم سری بزنید
    یا امام زمان(عج)
  • بانوی بی نشان
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگ بسیار زیبا و آموزنده ای دارید انشالله موفق باشید با اجازه شما را لینک کردم به وبلاگ من هم بیاید خوشحال میشوم من هم به نوبه شهادت امام جواد (ع) را تسلیت می گوییم انشالله موفق باشید التماس دعا خدا حافظ.
    سلام سلام سلام
    به تو دست عزیز
    اره منم تعجب کردی؟
    من بالاخره اومدم
    خوشحال میشم بهم سر بزنی
    شاد باشی
    یاحق
    با سلام
    منم شهادت دردانه فرزند امام رضا(ع) یعنی امام محمد تقی(ع) را به شما و همه ی دوستاران آن حضرت تسلیت عرض می کنم ...
    یا باب المراد غریب

    طائر عرشم ولى پر بسته‏ام

    یاد دلدارم ولى دلخسته‏ام
    آسمانم بى ستاره مانده است
    درد من را سوى غربت رانده است
    ناله‏ها مانده است در چاه دلم
    قاتلى دارم درون منزلم
    من رضا را همچو روحى بر تنم
    هستى و دارو ندار او منم
    ضامن آهو مرا بوسیده است
    خنده‏ام را دیده و خندیده است
    بر رضا هرکس دهد من را قسم
    حاجتش را مى‏دهد بى بیش و کم
    لاله‏اى در گلشن مولا منم
    غصه دار صورت زهرا منم
    زهر کین کرده اثر رویم ببین
    همچو مادر دست بر پهلو غمین
    در میان حجره‏اى در بسته‏ام
    بى قرارم، داغدارم، خسته‏ام
    این طرف یا فاطمه باشد جواد
    آن طرف دشمن ز حالش گشته شاد
    این طرف درد و غم و آه و فغان
    آن طرف هم دختران کف زنان
    کس نباشد بین حجره یاورم
    من جوانمرگم، شبیه مادرم
    ریشه‏ها را کینه‏ها سوزانده است
    جاى آن سیلى به جسمم مانده است
    حال که رو بر اجل آورده‏ام
    یاد باباى غریبم کرده‏ام
    نیست یک درد آشنا اندر برم
    خواهرى نبود کنار پیکرم
    تشنه لب در شور و شینم اى خدا
    یاد جدّ خود حسینم اى خدا



    جواد زمانی


    به شما هم تسلیت
    سلام من به نور عین زهرا
    جواد ، ماه کاظمین زهرا
    سلام من به غربت حریمش
    به کاظمین و صاحب کریمش
    سلام من به قلب بیقرارش
    که سوخته ز یار نابکارش
    سلام من به غربت نگاهش
    به چشم های منتظر به راهش
    سلام من به حال احتضارش
    به لحظه های سخت انتظارش
    دلش به دام عشق مبتلا بود
    در انتظار مقدم رضا بود
    به حال مرگ فتاده محتضر بود
    منتظر هم پدر و پسر بود
    درون حجره بسکه ناله ها زد
    شراره بر تمام لاله ها زد
    قتلگهش میان مسکنش بود
    وای خدا قاتل او زنش بود
    سیلی کین به چهره شرف زد
    کنار پیکرش نشست و کف زد
    درون حجره قلب لاله میسوخت
    برون حجره خصم شعله افروخت
    شروع به پایکوبی از جفا کرد
    فاطمه را به غصه مبتلا کرد
    دل ببرد به راه کاظمینم
    زائر بارگاه کاظمینم
    همان سرا که زائری ندارد
    همان وطن که غم از آن ببارد
    دو یاس خسته در نهاد دارد
    امام کاظم و جواد دارد
    عاشق پر بسته کاظمینم
    کبوتر خسته کاظمینم
    خدا کند رسم به کوی یارم
    که تشنه می از سبوی یارم



    سید محمد میرهاشمی
    تهذ یب خصال د ر جوانی باید



    با سیرت پا ک زند گانی باید



    خواهی که خدای از تو خشنود شود



    با خلق خد ا ی مهر با نی باید


  • فریاد قفس

  • مشهد میخوام ..همین حالا
    سلام به کبوتر رضوی....
    واقعا قشنگ بود ...بازم از اون حال قشنگا که وقتی میام به وبلاگت همیشه هست بهمون داد...خیلی حال کردیم عزیز...ولی یادمه قدیما خبر میدادی...
    دادا دیگه تحویلمون نمیگیری؟؟؟؟
    خیلی مخلصیم التماس دعا
  • رنگین کمان
  • با سلام اول ذی حجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع)و حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما مبارک باد.
    ....حق هو
    دستی که به خیر برود , خداوند خیری کثیر در آن قرار می دهد.

    ×××

    سلام دوست عزیز.

    وبلاگم رو با یک خبر استثنایی آپ کردم.

    افتخار میدین تشریف بیارین؟

    سلام علیکم به عاشقان امام رضا و یک گله بسیار کوچک
    آقا جون اسم وبلاگ من رو نمی خواهید لینک کنید
    یا علی مدد...
    دوستان خوبم سلام ...مدتیه رضافاضلی ازاذناب روبه صفت خاندان منحوس سلطنت ومشاوررضاپهلوی خبیث ومدیربعضی ازشبکه های لوس آنجلسی داره علیه دین مبین اسلام موضعگیری می کنه ومطالب بدی روذکرمی کنه...شماروبه خدااینارو به همه طلاب-حوزه های علوم دینی-مدارس حوزوی-نیروی انتظامی شهرتون-سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرتون-بسیج-اطلاعات نیروی انتظامی وسپاه-امام جمعه-علمای شهرتون وخلاصه به همه دلسوختگان نظام بگین موضعگیری کنن به مدیربلاگفاهم گزارش کنین...شمارو به خدا به دادمظلومیت اسلام عزیزبرسین...اللهم عجل لولیک الفرج
    آیات احمفًانه قـرآن !!!! http://haleh56.blogfa.com
    http://haleh53.blogfa.com
    آیات احمفًانه قـرآن !!!! http://shahjos.blogfa.com
    کنًافنکاربهای حضرت محمد!! http://sahand106.blogfa.com
    آیات احمفًانه قـرآن !!!! http://haleh55.blogfa.com
    کنًافنکاربهای حضرت محمد !!! http://homalahvaz.blogfa.com
    آیات احمفًانه قـرآن !!!! http://saretakht.blogfa.com
    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی