السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

و من دیگر غریب نبودم...

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

این جا مشهد است دیار آنان که پرهاشان سوخته آنان که امید به پرواز دارند

این جا مشهد است شهری پر از حس خدا پر از نغمه ی رسول پر از دلگرمی رضا

این جا مشهد است آنان که بوی این دیار را استشمام کرده اند مست از آن روح هاشان را به عرش برده اند

حساب و کتاب های پر از جمع و تفریق را کنار گذاشته و تنها به حساب دل هاشان می رسند چند بار منفی عشق شد چند بار مثبت نور؟

اینجا مشهد است اما چه فرق است میان شیعه و محب ؟ من نیز میان بال های انبوه فرشتگان میان آدم های شکسته قلب میان زمین خوردگان میان رفعت نشینان میان دردمندان، مریضان، فقیران، میان ایتام، میان اغنیا، میان همه، میان این مردم بی دل می نشینم بر می خیزم و سلامت می گویم ...

شاید به آبروی خواب معصومانه ی کودکی در حرم، به پاکی اشک پیری بر ضریح، به اندوه جوانی از گناه پشیمان، شاید مرا نیز بنگری میان این جمعیت، شاید مرا نیز بنگری ...

و کسی فریاد می زند یا غریب الغربا !

و من سر در گریبان تفکر می کنم و آیا تو با چنین صحن و سرایی غریبی؟

تو آیا با چنین زوار و عاشقانی غربت می شناسی؟ و آنگاه مغز با منطق پیش می رود :

شاید آن روز را گفت که تو بودی و زندان پر زرق و برق مامون و باز دلم جواب داد :

آیا باید غریبانه روی خاک پرپر می شدی و داغ معرفت و علم ژرفت بر پیکر تاریخ می ماند تا تو را چنین عاشقانی باشد؟ تا تو را چنین طلب کنند؟

و من از کدام درد نگفته ام مویه سر دهم؟ از کدام حرف نگفته ام؟ از کدامین حس غربت ؟ و آیا این عاشقان چیزی از یکی شدن با تو را می دانند؟ آیا نمی گویند او رضا بود، که والا مقام بود، ما کجا و رضا کجا؟

اگر تو معشوق ما الگویمان نباشی در تو اگر اسوه الحسنه نبود اگر قرار نبود چون تو پاک باشیم و عاشق و تیز هوش پس این چه رسمی است که پیش گرفته ایم؟ پس عاشقی ما چه سود ؟ از جانبازی تو چه حاصل؟ و از مویه های ما در حرمت چه نایل؟

من آمدم و در میان موج آدم ها گم شدم خود را زیاد بردم، من و دانشگاه و درس و مسابقات و .... تمام من هایم ریخت با نسیم حرمت و منی ماند که یقین داشت عاشقانه دوستت دارد و این بار باز منی تازه منی نو منی عاشق و شیدای تو منی پر داغ منی که از تو فاصله داشت و جنس این فاصله بدخیم بود فاصله ی جاده ها  با تاول پاهای پر التهاب درمان می شود  فاصله ی ....

و اما فاصله ی من با تو نه با گریه نه با تاول های پر اشک نه با التماس ها التیام نیافت من آمده بودم اما نه آن زمان که تو بایستی سخنی بگویی پندی دهی معجزه ای نشان دهی و یا دستی بکشی و شفایی دهی و متبرک کنی من آمده بودم اما تو ....

مردم آنچنان ضریحت را چسبیده بودند که انگار تو در میان آن آهن های سرد خلاصه شده ای و این مرا رنجور می کرد و بی طاقت...

و من چه غریبانه گریستم بر سنگ های حریمت و چه دردمند سر بر دیوار نهادم و های های لرزیدم ...

اما فرشتگان چیز دیگری گفتند به من، آنان از تو، از حیات طیبه ات گفتند، اینکه تو هر لحظه با منی و در کنارم و ناظر اشک های بی محاوای من ... تو مرا در آغوش عرشی خود داشتی و ....

تو رفته بودی ولی احسان الگویت مانده بود، سیره ات، گفتارت، رفتارت، سخنانت، و سکوتت همه بودند و تو نیز جاودانه تر وسیع تر بودی و من در میان هاله ای از شوق می گریستم و این بار با تو وداع نکردم، در آغوشت نگرفتم، سر بر ضریح ننهادم، مشت بر دیوار نکوفتم، از درد هجران نلرزیدم، نترسیدم و از زمانه نرنجیدم ...

چرا که تو همراه من تا ناکجاها هم آمدی و من دیگر غریب نبودم دیگر بی کس نبودم تو همه کسم شدی و من از همه آشنا تر بودم ....

۲۱/۱۲/۸۷ رو به روی ایوان طلا ساعت ۴ سحر

 

پ.ن(کبوتر رضوی): خبر! خبر!... این اولین پست کبوتر سنگ صبور تو این وبلاگه... اول ورودشونو تو جمع کبوترا تبریک می گم!!!... بعدش تشکر می کنم ازشون بابت این نوشتشون... من که خیلی لذت بردم...

 

 

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۱)

عالی بود
××××
××××
××××
××××
××××
××××




سلاااااااااااااااااااااااااااام
به دوست عزیزو گرامی...............
من آپم
منتظر حضور سبزتووووووووووووووووون.
یاحق.
بسیار بسیار زیبا و ملموس بود...واقعن اون غریب نیست ما غریبیم.اوآبرومند است و مهربان و ما خدا را به مهربانی او قسم می دهیم که ما را به او ببخشاید.
چقدر دلم هوای حرم رو کرد.انشالله تابستان به زیارتشان می رویم.
از آقا خواستم نشد
ولی آقا دست کسی و که همه زندگیم بود واسم رو کرد
خوشحال میشم بازم بیای
سلام

ممنون از تشریف فرمایی

ببخشید اگه مطالبت نمی خونم اخه الان حال گریه ندارم

شرمندت

موفق باشی

یا علی

  • تنهاترین تنها
  • سلام وب خیلی قشنگی داری حتما یه سری هم به کلبه درویشی تنهاییای منم بزن خوشحال میشم در ضمن میلینکمت من و بلینک
  • شهرک مجازی کروم
  • کروم اولین شهرک مجازی ایرانیان
    اگر شما هم به دنبال ایجاد صفحه شخصی وب برای ایجاد ارتباط با دوستان - گفت و گو با سایر اعضا - آپلود رایگان عکس و قابلیت شخصی سازی آن - به اشتراک گذاری ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود با دیگران - نشر مطالب خود در قالب وبلاگ - ایجاد نظرسنجی - آگهی ها و نیازمندی ها و صدها امکان دیگر هستید ...
    هم اکنون شما هم یک شهروند دنیای مجازی کروم شوید .
    با عضویت و استفاده از امکانات سایت بر تعداد کروم های خود افزوده و بعد ها از مزایای آن بهره مند شوید !
    www.mycroom.com
    آیا ایمان می آورید؟جهاد اکبر و جهاد اصغر لازم و ملزوم یکدیگرند.
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...میشه بازم بهم سر بزنید و فکر نکنم هم که پست دیروزیم رو هم خونده باشیدا
    سلام

    قدم این بزرگوار مبارک

    ز یارت با صفایی بوده

    تقبل الله

    سلام خدا به دوست بزرگوارم کبوتر رضوی

    سلام
    خسته نباشین
    اول : یه اپ توی پرانتز از موضوع وبم نوشتم اگه وقت کردین بخونینش
    دوما:خداوند به بنده ی بی لیاقتش کمال لطف کرد.............
    اخر همین هفته (انشاالله) عازم سفر به مکه و مدینه هستم
    منو حلال کنین ..........
    یاد همه ی دوستان خواهم بود
    حلالم کنین خداحافظ
  • پرستوی مهاجر
  • خوشا به حال دلی که در کنار حرم رضوی به سوی گنبد طلا پر بزنه و حال و هواشو درک کنه
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
    یا غریب الغربا
    التماس دعا
    سلام آپت عالی بود.موفق باشی
    یاعلی
    به نام خدای زنده
    استاد ایلیا (پیمان فتاحی) کیست و از چه می گوید؟
    بعد از 12 سال، بخشی از سخنرانی های عمومی و بیوگرافی استاد ایلیا منتشر شد
    آموزش‏های عمومی ایلیا «میم» درباره حضور الهی، تجربه عشق الهی، احیاء روح، انقلاب درونی، نور زنده، هدایت الهی و زندگی متعالی و همچنین آموزش روش‌های تفکر و مباحثی مانند علم موفقیت، ازدواج هماهنگ، تغذیه نورانی، کلام خلاق، روش‌ها و سبک‌های مبارزه باطنی، روشهای سخنرانی و نویسندگی و تحقیق، نشانه شناسی در طبیعت، روشهای درمان دینامیکی، تفسیر و تحلیل متن و روشهای انسانشناسی است، اما عمده سخنرانی‌های عمومی به مبحث معنویت الهی و معرفت باطنی اختصاص داشته است.
    برای آشنایی بیشتر به کتب و فیلم ها و اخبار جمعیت ال یاسین مراجعه کنید
    برای آشنایی بیشتر و دانلود:
    www.revayatgaran-iliya.blogfa.com
    www.entesharat-saay.blogfa.com
    www.yaasin-times.blogfa.com
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام
    سلام
    وبلاگ خیلی قشنگی دارید....
    همیشه موفق باشید..ما رو هم دعا کنید

    " انالله و انا الیه راجعون "



    در پی تخریب ناجوانمردانه این خدمت گذار پر کار، متدین و بی ادعای مردم ؛

    دکتر محمود احمدی نژاد :



    گاهی اوقات به ذهن ما خطور می کند که :



    دکتر کنار بکش!!!




    اکنون که با صراحت، برای تخریب تو، ظهور حضرت ولی عصر(عج) را به تمسخر می گیرند؛

    دکتر! کنار بکش !؟! تو را به خدا کنار بکش!!

    دکتر کنار بکش و اجازه نده به بهانه ی له کردن تو ! به ساحت امام زمان(عج) اهانت شود!

    دکتر کنار بکش و اجازه نده که مخالفانت برای رای آوردن به تحریک شهوت دختران و پسران مردم بپردازند! اما می دانیم که آنان چرا این چنین می کنند!

    آنان که دست خود و فرزندانشان سالها بیت المال را مورد چپاول قرار داده بود،باید هم از باقی ماندن تو واهمه داشته باشند!

    آنان که می خواهند تا ابد بر ثروت این مردم حکومت کنند، و اکنون فهمیده اند که این مردم دیگر فریب شعارهای پوچ آنان را نخواهند خورد، باید هم از باقی ماندن تو بترسند!

    ما می دانیم که تو معتقد به مولایت علی(ع) هستی!

    همان آقایی که می فرمود:«حکومت در نزد من از آب بینی بز پست تر است مگر اینکه حقی را از ظالمی بستانم و به مظلومی بدهم.»




    دکتر ! بمان!؟!



    اما اگر دلت برای مردم و کشورت می سوزد ، باز هم بمان!

    بمان و مظلومانه و غریبانه شاهد خرد شدن خود باش!

    دکتر عزیز! تو که از این دنیا هیچ نداری جز آبرو، آبرویت را هم برای مظلومان بده! بمان تا این آخرین سرمایه ات را هم وقف اسلام عزیز نمایی!

    بمان و بدان که خداوند با توست و این مردم نجیب و باصفا همواره بدنبال کسانی هستند که عاشقانه به ایشان خدمت کنند.

    و اکنون که تو برای دومین بار همه چیزت را برای اسلام و مردم به میدان آورده ای و دشمنانت، این چنین برای له کردن تفکر علی (ع) گونه ی تو همدست و هم داستان شده اند و برای تخریب چهره ی تو به هر اقدامی دست می زنند و عملکرد مثبت سه سال و نیم دولت خدمتگذار را منفی معرفی می کنند ، ما نیز با تمام وجود خود را وقف تو خواهیم کرد.



    یک یا حسین دیگر...



    تا زنده ایم ، رزمنده ایم!!!
  • سید رحیم عظیمی
  • سلام
    وبلاگ زیبایی داری
    دلم لک زده برای حرم امام رضا (ع)
    یا امام رضا
    به من هم سر بزن

    ما از دو کوهه آمدیم ، اینجا غریبیم
    حتی ز بوی فاطمه(س) هم بی نصیبیم
    ما داغ دار روی سیلی خورده هستیم
    ای دشمن حق، ما دلیر و حق پرستیم
    برگرد! تا سربند یا زهرا(س) نبستیم
  • عشق علیه السلام
  • السلام علیک ایتهاالصدیقه الشهیده فاطمه الزهرا سلام الله علیها

    آن فرقه که زهرای جوان را کشتند
    ناموس خدای مهربان را کشتند
    افسوس که با کشتن محسن پسرش
    یک سوم سادات جهان را کشتند

    التماس دعا
    سلام
    تو رو خدا سلام ما رو هم به امام رضا ع برسونید
    سلام خیلی وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک می گم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی