السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دلم گرفته و دیگر هیچ!!!

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

دلم گرفته چگونه تورا صدا نکنم

غریب و غمزده باشم رضا رضا نکنم 

غریب و غمزده باشم میان صحن و سرا

دلم کبوتر پر بسته را رها نکنم

شکسته های دلم را چگونه همسایه

روانه حرم و گنبد شما نکنم

به شکوه با گله گفتم: نگاه کن! گفتی...

به زائر حرمم میشود نگا نکنم؟!

دلم که نذر ضریح تو بود آوردم

به نذر خویش مگر میشود ادا نکنم؟

***

 

ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

-رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران-

را به همه ی دوستدارانش تسلیت عرض میکنم.

 

امام خمینی (ره)


 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۷)

سلام
یه سایت درست کردم برای بازی دهم
نظرتتن رو در باره سایت بیان کنید و در نظر سنجی هم شرکت کنید
موفق باشی
سلام دوست عزیز وقت بخیر
وبلاگ خبوی درای موفق باشی
ازت دعوت میکنم به وب من بیایی و بعد از خوندن مطالبش نظرقشنگتو بدی
منتظرحضورت هستم
سلام دوست عزیز ( از لینک باکس ما هدیه بگیرید ! رایگان و آنلاین دریافت کنید !)
وبلاگ بسیار قشنگی درست کردی

موفق باشید
به ما هم یه سری بزنید
منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات هستم
درود........
از مطالب زیبا و جذابتون لذت بردم......
خسته نباشید....
مفتخرم کن به میزبانی نگاه سبزت بر صفحه زرد افکارم.....
لطف میکنی در نظرسنجی وبلاگم شرکت کنی.......
در صورت تمایل، آمادگی تبادل لینک را دارم.....
یا حق............
وبلاگتو.ن عالیه
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام.
    امیدوارم که امام رضا واقعا مریضا رو شفا بده چون مادربزرگ من هم حالش خوب نیست
    سلام

    شعر زیبایی بود

    ارتحال عبد صالح خدا تسلیت
    وبلاگ خوبی داری. موفق باشی.
    اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ ما هم بزن.
    هرچی عکس باحال و بامزه بخوای توی وبلاگم هست.
    حتما مشتری می شی.
    www.mojak.blogfa.com
    سلام دوست عزیز خوشحال میشم حتما بهم سربزنی

    یاعلی
  • سرباز مهدی
  • سلام
    آقا ما رو آدم حساب نمیکنه
    اگه کسی آبرویی پیش آقا داره و میره پیشش
    از طرف من به آقا بگه
    اون بنده رو سیاه اونور ایران
    خیلی وقته دلش هواییه
    یه نگاه بهش بکن
    همین
    رضا رضا شده کار، دلم میان دو دست
    دلم نه بل همه جان را چرا فدا نکنم؟
    سلام....::
    دوست عزیز.....::
    آپــــــــــــــــــــــــــــم بیــــــــــــــــــــای خوشــــــــــــــــــــــــــحال میـــــــــــــــشم.:::
    الــــــــــــــــــــــتماس دعـــــــــــــــــــــا....:::::
    السلام علیک یا روح الله

    انتظار فرج از نیمه خرداد کشم . . .

    سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تسلیت باد
    salam be vefg' lk fdh , dar GPT ozv sho
    سلام بیا به ویلاگ من عضویت با دزآمد
    سلاااااااااااااااااااااام
    من آآآآآآآآآآآآآآپم
    منتظر حضور سبزتم


    یارب الحسین بحق الحسین
    اشف صدر الحسین
    بظهورالحجه
    آمین



    یاحق.
    منم تسلیت میگم...
    التماس دعا
    * به آفتاب سلامی دوباره خواهیم کرد *

    +گردهمایی بزرگ حامیان دکتر احمدی نژاد

    +۱۸خرداد-ساعت ۱۶- مصلای بزرگ تهران
    سلام دوست عزیز، یه خواهشی دارم: اگه ممکنه توی پست جدیدتون از دوستان بخواهید که در نظرسنجی سایت من در مورد انتخابات به آدرس www.areghbati.blogfa.com شرکت کنند.... ممنون
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    فقط احمدی نژاد
    الا که راز خدایی خدا کند که بیایی



    تو نور غیب نمایی خدا کند که بیایی



    شب فراق تو جانا خدا کند به سر آید



    سرآید تو برآیی خدا کند که بیایی



    دمی که بی تو برآید خداکند که نباشد



    الا که هستی مایی خدا کند که بیایی



    دل مدینه شکسته حرم به راه نشسته



    تو مروه ای تو صفایی خدا کند که بیایی



    تو احترام حریمی تو افتخار حطیمی



    تو یادگار منایی خدا کند که بیایی



    تو مشعری عرفاتی تو زمزمی تو فراتی



    تو رمز آب بقایی خدا کند که بیایی



    هنوز جسم شهیدان فتاده است به میدان



    تو وارث شهدایی خدا کند که بیایی



    بیا و پرده بر افکن به ظلم شعله برافکن



    که نور عدل خدایی خدا کند که بیایی



    «گزیده ای از اشعار سید رضا موید »



    روحش شاد و یادش گرامی
    ان شا الله هرچی می خوای خدا بهت بده ... وبلاگت خیلی توپه هوس مشهد کردم اسمی
  • گیم نت یاهو
  • موفق باشی کبوتر رضــــــــــــــــــــو و و و وی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
    آقا دلم تنگه برات............
    االلهم عجل لولیک الفرج
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی