السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انّ الّذین ءامنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرّحمن ودّا

"مسلماً کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبتی برای آنان در دلها قرار می دهد."

 

رسول خدا(ص) فرمود: یا علی! محبت تو را در دل ندارد، مگر آنکه مؤمن باشد و کینه ی تو را به دل نمی گیرد مگر آنکه منافق باشد.

 

و من النّاس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله و الله رءوفٌ بالعباد

"برخی از مردم (با ایمان و فداکار، همچون علی(ع)، در لیلة المبیت به هنگام خفتن در جایگاه پیامبر(ص) ) جان خود را به خاطر خشنودی خدا می فروشند و خداوند نسبن به بندگان مهربان است."

 

در حدیثی آمده؛ روزی علی(ع) و ابوبکر با یکدیگر روبه رو شدند، همین که نگاه ابوبکر به چهره امیرالمؤمنین افتاد تبسم کرد.

علی(ع) پرسید: دلیل تبسم و لبخند شما چیست؟ ابوبکر گفت: از پیامبر اکرم(ص) شنیدم که فرمود: هیچ کس بر صراط نمی گذرد مگر آنکه باید علی(ع) برایش پروانه عبور صادر کند.

 

ولادت حضرت امیر المومنین علی بن ابی طالب(ع) بر همه ی مسلمین جهان گرامی باد.

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۵)

روز ازل که طینت ما را سرشته‏اند

بر لو ح دل محبت مولا نوشته‏اند

به به عجب عید قشنگی تبریک و خسته نباشین میگم حسابی
  • موعود رحمت
  • پستتان زیبا بود. نائب الزیاره ما باشید.


    میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد.
    روز پدر مهربانمان حضرت صاحب الزمان(عج) را تبریک می گویم. هم او که از مادر هم مهربانتر و از برادر دلسوزتر است.


    قلمی راندم بر این برگ سپید؛ شرمسارم ز غلطهایش، لیک چشم دار
    به حسن نگاهی زِ عزیز.


    با قطره اشکی پُر از انتظار سلام.
    خطاب به مهربانترین عالم:
    فدایت شوم!
    مگر از دیده رفتنت، تو را از دلهای ما نیز برده است؟
    آیا به ما اطمینانی هست که در هجوم تیرها، سینه‌مان سپر بلای تو باشد یا نه؟
    من که به لذت یک گناه رهایت می‌کنم، کجا دلخوشی تو باشم که یاور داری؟


    به روزم با طرح یک سوال. لطفا یک پاسخ منطقی با توضیح مختصر ارائه بفرمایید، چون بنیان بینش یک جوان ایرانی در میان است.
    سری به ما بزنید.
  • عشق علیه السلام
  • نازد به خودش خدا که حیدر دارد
    دریــای فضـــائلـی مـطـهـــر دارد
    همتـای علـی نخواهد آمــد والله
    صـــد بار اگـــر کعبـه تـرک بردارد
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
    میلاد مولای متقیان مبارک
    سلام

    من هم به نوبه ی خودم این روز عزیز ولادت حضرت (ع) رو به همه تبریک میگم...


    اقای عبدالباسط (حافظ کل قران کریم با صوتی زیبا) بعد از فوتشون به خواب پسرشون میان و میگن بخاطر قران نبردنشون جهنم اما تو بهشت هم نمیبرنش (چون مسیحی بودند) به پسرشون میگن که باید براش تذکره علی(ع) رو ببره...



    موفق باشید
    التماس دعای فراوان
    یا علی
    رحلت جانگداز عقیله بنی هاشم

    حضرت زینب کبری

    تسلیت
    سلام وبلاگتون خیلی جالبه
    به منم سر بزنید
    راستی اگه مشهدی هستین
    رفتین زیارت فقط بگین فاطمه گفت دعام کنین امسال بتونم بیام
    گر چه خودم خیلی گفتم ولی....
    سلام کبوتر رضوی جان.شرمنده اون نظر برا یه خانوم معلم دیگه بود.البته شما هم معلم ما هستینا.چون ازتون خیلی چیزا یاد گرفتیم.
    در ضمن با مطلب ای غرب وحشی! خفه شید ! دم از حقوق بشر نزنید! فقط خفه شید! آپ هستم.
    خواند مرا سوی دوست

    نفخه گلبوی دوست

    لعل سخنگوی دوست

    گفت چه خواهی ز دوست

    گفتمش ای دوست ، دوست

    آن گل باغ وجود

    مظهر تقوا و جود

    لب به تبسم گشود

    گفت مرادت که بود

    گفتمش ای دوست ، دوست

    آن صنم دلنواز

    با دو جهان عز و ناز

    در به رخم کرد باز

    گفت چه بودت نیاز ؟

    گفتمش ای دوست ، دوست

    گفت در این بارگه

    از چه تو بردی پناه ؟

    سوی که داری نگاه

    کیست تو را خضر راه ؟

    گفتمش ای دوست ، دوست
    بسم رب الحیدر.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع).
    امام جعفر صادق (علیه السلام) :
    هر کس می خواهد از یاوران حضرت قائم (علیه السلام) باشد باید انتظار کشد و در عین انتظار به تقوا و خوش خلقی رفتار نماید.
    (بحار الانوار-ج52 - ص140)
    انشاالله سرفراز و پیروز باشید.
    التماس دعا.
    یا علی.
    سلام...
    شما اهل مشهد هستین؟
    سلامممممممممممممممممم
    داداش جونم دلم واست یه عالمه تنگ شده بود
    اینجا بچه ها همه دارن کوچ میکنند
    پرواز
    امیر مهدی
    حاج اشکان غصه داره
    وفا نمینویسه
    نبض خاطرم ناراحته دلش گرفته
    زهرا واسه همیشه رفته
    چرا این جوری شده اینجا
    دلم گرفته
    خدارو شکر تو هستی
    یا علی
    شاد باش و شادی برسان
    سلام
    وب عالی داری
    من دو روز دیگر مسافر امام رضا هستم شما را هم یاد می کنمدر کوی دوست
    اگه دوست داری لینکت کنم خبر بده من رو هم اگه لینک کردی با نام (هزار و یک نکته ناب) لینک کن
    ..یاعلی..
    وای باران باران
    وای باران باران
    شیشه پنجره را باران شست
    اما از دل من
    نقش تورا چی کسی خواهد برد
    چی کسی؟
    وب زیبایی دارید اتفاقا"من قراره پس فردا برم به پاووس امام رضا(ع) .
    برای همتون دعا میکنم . التماس دعا .یا زهرا
  • مدیریتfreedomin.mihanblog
  • لینک دامنه مجانی دات کام:

    http://www.FreePremiumDomain.com/?r=117682

    ارسال شده از طرف وبلاگ:

    www.freedomin.mihanblog.com


    لطفا همین حالا اقدام کنید و ثبت نام کنید و دامنه مجانی بگیرید .


    تاکنون 4 نفر از صبح تا حالا ثبت نام کرده اند این نظر بصورت اتفاقی به صورت قرعه وبلاگ به روز شده است
    این دعوتنامه به 16نفر ارسال شده است هم اکنون اقدام کنید واکانکت دریافت کنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی