السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در ماه خدا، خودت را ورق بزن...

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۹:۰۷ ب.ظ

تنهایی ات به اوج که می رسد،

همه را که می آزمایی و از همه که می بری،

همۀ مُشتها که باز می شود و همۀ برگها که رو،

وقتی دست تقدیر، همه را از اطرافت وجین می کند و. . . .

وقتی تنهای تنها می شوی. . . .

تازه به صرافت خدا می اُفتی و. . . .

سایۀ مبهم خدا را در آینۀ وجود می بینی که

دستهای مهربانش را گشوده و تو را به سوی خویش فرا می خواند.

و ناگهان تمام وجود تو از نیاز به بازوان پر مهر خدا لبریز می شود و بی اتکاء به همه چیز،

بی هیچ چیز ،

خود را در گرمای بازوان پر مهر او گم می کنی و ضجه می زنی که :

"اِ لهی وَرَبّی من لی غَیرَک."

خدای من! پروردگار من! جز تو کیست مرا؟

نیازی به پاسخ نیست.

پاسخ در نیاز توست، در چشمهای تمنای تو و در مهربانی دستها و گرمی آغوش معشوق.

ساقۀ امید که رشد می کند و برگهای نیاز که سبز می شود، زمزمه می کنی که :

"یا مَن عَلَیه مٌعوَلی"!

ای تکیه گاه من! ای پناه من!

آرام آرام از زمین خود پرستی رها می شوی و در آسمان عبودیتش اوج می گیری.

هر بالی که میزنی افقی بازتر را فرا راه خود می گشایی و با هر تلاش، او را بیشتر لمس می کنی،

مگر نه اینکه:

" والَذّینَ جاهَدُ و افینا لَنَهدِیَنّهُم سبلَنا"

آنانکه در مسیر ما تلاش می کنند، راههایمان را نشانشان می دهیم.

آنقدر آفاق دیدت وسعت و چراغهای دانشت عظمت و چکاد آرزوهایت رفعت می یابد که او را همه چی می بینی و همه چیز را نشانی از او،

نه که در همه جا و همه چیز، خود او،

و آن وقت است که با او انس می گیری،

چرا که امید و اتکا ات را از همه بریده ای.

" یا اَنیسَ مَن لا انیسَ لَه."

و در کنارش می نشینی

" یا جَلیسَ مَن لا جَلیسَ لَه."

و عظمت دوست آنقدر

دلت را فرا می گیرد که نمی دانی از کجا شروع کنی و کدامین درد را بازگو کنی .

" لِایِّ الاُ مُورِاِلیکَ اَشکُواوَلِما مِنها اَضِجُّ وَابکی."

آهسته آهسته هر چه که بیشتر می شناسی اش،

بیشتر دل در گرو عشقش می سپاری و این دل باختن،

تازه اولین قدم و اولین مرحله است. در راه او همه چیز را باید باخت .

دل را از غیر او باید کند و به او باید بخشید.

 
  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۰)

اگر من همانی ام که می پنداشتم باید باشم
دنیا گلستان می شد؛
حالا که دنیا گلستان نیست
حتما من آنی نیستم که باید باشم!
.........................................
سلام عزیزم ..........زیبا بود
منتظر رد پای سبزت هستم
  • Mohammad Hossein Khani
  • سلام جوون ایرونی
    این یکی رو هم لینک کردم
    خیلی خیلی .... جالبه
    اشک آدم را درمیاره
  • رهروان ولایت
  • سلام
    نمی دونم دوباره کی میخوای برید حرم زیارت امام هر وقت که رفتید به امام رضا بگید
    آقا دوری دیگه بسه_ دلم خیلی تنگه برای حرم
    التماس دعا
    اگر دوست داشتید ما را لینک کنید و یه اطلاع بدید تا ما هم شما را لینک کنیم .
    یا علی
    با سلام

    دوست عزیز
    وبلاگ جالبی دارید.موفق و پیروز و سربلند باشید.
    تبلیغات خود را به صورت رایگان در وب سایت ما قرار دهید.

    www.5shanbebazar.ir
    الهی!
    اگر طاعت بسی ندارم
    در هر جهان جز تو کسی ندارم
    تا به تو آشنا شدم از خلق جدا شدم
    و در هر جهان شیدا شدم
    نهان بودم پنهان شدم

    سلام
    خوبی؟
    وبلاگ قشنگی داری
    جالب بود
    خسته نباشی
    اگه وقت کردی به ما هم یه سر بزن
    اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم خبرمون کن
    سلام

    وبلاگ خوبی داری
    شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن
    در سال گذشته آغازگر سنتی بودیم به این امید که اگر به حاجت خود رسیدیم درسنوات آینده ادامه دهنده این راه باشیم.
    اینک که به این امید دست یافتیم به شکرانه آن و به یمن حلول ماه مبارک رمضان بر آن شدیم که همچون سال گذشته در سه شب لیالی قدر ، قرآن را به لطف خداوند کریم و به یاری شما دوستان عزیز ختم کنیم. آرزومندیم شما نیز به حاجات خود رسیده و ما را از دعای خیرتان بی نصیب نفرمائید.


    بهشت نصیبتون
    سلام دوست عزیز
    می خوام یه راه خوب برای افزایش بازدید وبلاگت بهت پیشنهاد بدم. خیالت راحت باشه خبری از لینک باکس و سایتهای سورف و تبادل لینک و اینجور چیزا نیست فقط کافیه ثبت نام کنی و سایت بهت به عنوان هدیه 2000 تومان هدیه می ده که با اون میتونی تبلیغات تصویری(6000 بار) یا متنی خودتو بدون نیاز به مکاتبه با مدیر سایت و در کمتر از یک دقیقه تو سایت بزاری و این تبلیغات تو سایت و سایتهای دیگه به نمایش در میاد و اینطوری بازدیدهات و پیج رنکت بالا میره و وبلاگت بیشترمعرفی میشه و بازدیدکنندگان ثابتتو پیدا میکنی. حتی میتونی از وبلاگت درامد هم کسب کنی...اگه می خوای بیشتر بدونی یه سری به سایت بزن. فقط اگه خواستی ثبت نام کنی بهتره از ایمیل یاهو استفاده کنی و قسمت اسپم ایمیل خودتو هم برای لینک فعالسازی چک کنی و ممکن هم هست مثل من لینک فعالسازی روز بعد به دستت برسه!
    سلام

    ان شا الله که رمضونی علی وار داشته باشید

    التماس دعا
    سلام
    ممنون از نظرتون
    می خواستم بگم اگه دوست دارید پستای منو بذارید تووبلاگتون اشکال نداره
    بازم سر بزنید خوشحال میشم
    باسلام مجدد
    یه چیزو یادم رفت بگم من شما رالینک کردم
    سلام
    حلول ماه نور بر شما پر نور.

    اولین پرواز ...
    دین پژوهی و دوست دارم و
    من به نوگرایی در دین معتقدم
    و لزومشو حس میکنم
    و تو وبلاگم تو ماهه رمضان چند پرده از نو دین گرایی رو میخوام شرح بدم
    منتظرم
    سلام

    وبلاگتون خیلی قشنگه. مخصوصا عنوانش.

    خیلی امام رضا رو دوست دارم. دلمم براش یه ذره شده

    موفق باشید
    افســوس که نفــس سرکشم رام نشـد
    افکـــــند مــــــــــرا به دام و آرام نشــــــد
    شامــــی که خطا نکرده ام صبح نگشت
    روزی کــــــــه گــــنه نکرده ام شام نشد

    سلام

    از شما دعوت می کنم از سایت ما دیدن کنید
    سلام...التماس دعا....
    سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
    طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
    سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
    طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
    سلام به گرمی آفتاب وتراوت گلهای گلاب وب شماخیلی زیباست موفق باشی
    طلوع خورشد هم آپ تازه گزاشتــــه و منتظر حضور پر لطـــــف شمــا اسـت
    [بوس]
  • شفا گرفته امام رضا
  • سلام
    چه وبلاگ زیبایی
    وچه عنوان مناسبی
    آفرین
    موفق باشید
    راستی اجازه هست لینکتون کنم؟
    من میگم وفا نکردم من که ادعا نکردم

    همه میگن بی وفایی من که اعتنا نکردم

    عازم سفر شدی تو من دلم میخواست بمونی

    واسه موندن تو اما بخدا دعا نکردم

    میدونم دوسم نداری حتی قدر یه قناری

    اما عاشقم هنوزم بدون اشتباه نکردم

    من جایی قرار نذاشتم جز تو کوچه های رویا

    ایندفعه تو اومدی من به قرار وفا نکردم

    زیر دین ناز چشمات عمری دارم میسوزم

    تا خاکستری نشه دل دین مو ادا نکردم

    اومدم واسه نصیحت به بهونه ی محبت

    عمرشون کلی تلف شد چون تو رو رها نکردم

    راه آسمون که بسته است گرچه قلبامون شکسته است

    تا به حال اینقدر خدا رو اینجوری صدا نکردم

    تو منو گذاشتی ورفتی خواست من دیونه ترشم

    باورت نمی شه شاید آخه جون فدا نکردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی