السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به عشق مامان بزرگم

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۸۸، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سلام مامان بزرگ جونم

خوبی؟؟؟... کجایی؟؟؟... یه ساله که پیدات نیست...

چی؟؟؟... پیش خدایی...

خیلی دلم واست تنگ شده

نمی شه از خدا اجازه بگیری یه روز بیای خونمون مهمونی

مثل قدیما

بیا یه بار دیگه با هم بشینیم فیلم "میم مثل مادر" و باهم ببینیم و بشینیم گریه کنیم... کاشکی همه مثل من میدونستن تو چه قدر خوب بودی... کاشکی یکی بود و از زندگی تو فیلم درست میکرد... از خوبیهات... از فداکاریهات...

یادته روزای تعطیل چشم به در می توختی تا لااقل یکی از بچه هات بیان و روتو ببوسن... آخ چه روزایی بود همه جمع میشدیم اتاقت و تو از  قدیما میگفتی... دلم تنگ شده واسه غذاهای خوشمزه ای که درست میکردی...

هر وقت مشکلی داشتم میومدم پیشت و میگفتم واسم دعا کنی... بعدش زودی مشکلم حل میشد...

یادته یه روز نشستم هی نگات کردم، هی نگات کردم، هی نگات کردم...............

آخه شنیده بودم نگاه کردن به سید مؤمن ثواب داره.

آخرین دعای کمیل یادته که نوه هات نشستن بالای سرت واست خوندن... چه شب بدی/خوبی بود (میگم شب بد، چون واسه ما سخت بود بدون تو بودن... میگم خوب، چون واسه تو خوب بود...میدونم دیگه سختت بود تو بستر خوابیدن)... شاید هممون می دونستیم شب جمعه ی دیگه باید بدون تو سر کنیم...




این یه ساله خیلی اتفاقا افتاد...

تحویل سال دیگه خونت جمع نشدیم... دیگه نبودی که غصه بخوری که دایی چرا دیر کرده... خاله چرا نیومده... دیگه مثل سالای پیش نبود... امسال سال تحویل همه سر موقع رسیدن... سر مزارت... کاشکی موقعی که بودی این همه اذیتت نمی کردیم... این همه غصت نمی دادیم...

منم تغییر کردم... دیگه اون کبوتر قدیمی نیستم...

می خوام بازم بنویسم... ولی خودت که میبینی نمی تونم... این اشکا نمی ذارن...[گریه]

می دونم اگه بودی میگفتی گریه نکن... ولی باور کن نمی تونم... میشه یاد تو بیفتم و گریه نکنم... میشه یاد زحمتایی که واسمون کشیدی بیفتم و گریه نکنم...

واست سوره ی "یس" میخونم... همون سوره ای که همیشه می گفتی واست بخونیم...

واسم دعا کن... مثل همیشه...

میسپرمت به خدااااااااااااا

خدا مواظبش باش... نذار تنها بمونه... آخه همیشه از تنهایی می ترسید...

خدای مهربون کعبه نگهدارت مامان بزرگ گلم


پ.ن: دوستان اگه تونستین یه حمد و سوره واسه مامان بزرگم بخونین... ممنون از همه ی شما


  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۸)

  • آسمان پرستاره
  • سلام دوست عزیز
    خوبی ؟
    خیلی غمگین شدم از اینکه مامان بزرگت به رحمت خدا رفته و تو هم آنقدر دوستش داری خوب این راهی است که همه ما به پیش داریم یک روز نه یک روزی باید برویم

    موفق باشی
    وبلاگ خیلی جالبی داری دوست عزیز
    سلام دوست عزیز دلم خیلی گرفت وقتی خوندم دلم برای امام رضا خیلی تنگ شده با اینکه مشهدم خیلی وقته نتونستم برم نمی دونم چرا ولی وبت پر آرامشه شاید به حرمت اسم امام رضا برای منم دعا کن کبوتر رضوی
    سلام مشهدی هستی19هم تا 24 میام مشهد بعد 6سال
    میدونم چزا دعوتم کرده
    دلم تنگه براش
    سلام کبوتر
    دلم شور میزنه
    میشه به امام رضا بگی مریض ما رو هم شفا بده
    کبوتر خیلی دلم تنگه
    پس براش دعا کن کبوتر
    ازش بیخبرم
    دعا کن برگرده پیشمون
    دعا کن نمرده باشه، دعا کن، به خاطر یه دل شکسته
  • یوســــــــــــــــــــــــــف
  • سلام دوست عزیز

    بیا که منتظرت هستم
  • یوســــــــــــــــــــــــــف
  • سلام دوست عزیز
    ((((آیا میدانستی که گروهی از انسان ها بوده اند که چندین برابر ما بوده اند؟ اسکلت اونا رو تا حالا دیدی؟
    کشتی نوح کجاست؟ عکس هاش رو دیدی؟
    راسته میگن نام 5 تن از معصومین بر روی لوح نوح وجود داره؟ محل نگهداری اونا رو میدونی؟
    فرعون که در پی موسی رفته بود . . . کجا غرق شد؟ جسد فرعون زمان موسی رو می خوای ببینی؟
    تصاویر مکان قوم ثمود خیلی جذابه !!!!!!!!
    چرا اینها عین مجسمه خشکشون زده؟ . . .((((
    و اما تصاویری برای اثبات شق القمر !!!!!!!
    ذوالقرنین کیست؟
    یه کلیپ هم گذاشتم از موجودات دیگر کرات که در ایران مشاهده شده !!!!!!
    اگه تونستی زمین رو توی تصاویر تشخیص بدی .
    *** مسجدی که عصرها سایه ای بر روی آن نماز می خواند ***


    و اما!!!!!!!! ایران جهان را تسخیر خواهد کرد !( آپ جدید )



    بیا که منتظرت هستم
    سلام از آشنایی با شما خوشحالم .

    یا امام رضا
    چه کنم دل به تو دادم که کعبه دل ما هستی
    آرامشبخش تمام وجود ما ، که دیدارت تمام دل ها را به اصل وصل میکند
    واقعا چه به بی نصیبیم از دیدارت
    دیدار تو هم مجوز از خدا می خواهد که به ما گنهکاران نمیدهند
    فعلا درد دلم را به تو میگم که براورده کننده تمام حاجاتی
    امام رضا جونم
    خواهش میکنم
    میدونم من خیلی بدم
    میدونم لایق دعا کردن نیستم
    ولی اونی که مریضه خیلی لایقه شفا گرفتنه
    و شما خیلی خیلی لایق شفا دادن
    نذار از دستمون بره
    خواهش میکنم
    زود بیا دعا کن تا خدا یه مریضو شفا بده
    ببخشید اشتباه شد

    بازم اگه نظر منو بخوای، قشنگه ولی مال جوون ایرونی قشنگتره
    بازم دعا کن
    در پناه حق
    از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛ با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند...!

    پاشو بیا اینورا ببین چه خبره
    خوشحال میشم به کلبه تنهایی من هم سر بزنی
    فعلا یا حق نگهدارت.
  • کبوتر بقیع
  • التماس دعا
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ قشنگی داری

    شرکت ما در زمینه ثبت دامنه برای وبلاگ فعالیت می کند
    اگه دوست داشته باشی می تونی فقط با 8900 تومان وب لاگتو دات آی آر کنی یا با 12 هزار تومان اونو دات کام کنی

    بعدشم هیچجا آدرس اصلی وبلاگت نشون داده نمیشه

    اگه خاصی با شماره های 09357491536 تماس بگیر و یا از توی سایت سفارش بده(بخش میزبانی وب و سرویس Url forwarding )
    « سلام قولا من رب رحیم»


    این پست


    ازدواج




    لطفا مارا از نظرات وتجربیات مفید خود بهره مند بفرمایید
    سلام
    امروز وقت کردم بخونم
    خیلی قشنگ بود
    یاد امسال عید افتادم که بدون پدرم بودیم
    سلام... عذر میخوام... دیر رسیدم... خدا مادر بزرگ عزیزت و رحمت کنه... چه زود گذشت... انگار همین دیروز بود... یک سال تموم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی