السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سلام بر فرستاده خدا،

سلام بر تو اى دوست خدا،

سلام بر تو اى برگزیده خدا،

سلام بر تو اى امین الهى

گواهى مى‌دهم که تو خیرخواه امتت بودى،

و در راه خدا تلاش فرمودى،

و او را خالصانه بندگى کردى،

تا آن گاه که مرگت فرا رسید،

پس خداوند تو را پاداش دهد، برتر از هر پاداشى که پیامبرى را از سوى امّتش داده است،

بارالها!

بر محمّد و خاندانش درود فرست؛ برترین درودى که بر ابراهیم و خاندانش فرستادى،

تو ستوده و بزرگوارى.

***

از انس بن مالک روایت است که چون از دفن پیغمبر فارغ شدیم حضرت فاطمه (س) سوی من آمد و گفت ای انس چگونه نفس شما همراهی کرد که خاک به صورت پیغمبر خدا (ص) بریزید. سپس گریست و فرمود:

یا ابتـاه اجاب ربّاً دعـاه ... پدر جان پاسخ داد پروردگار حق که او را دعوت کرد

یا ابتاه من ربّه ما ادناه ... پدر جان به پروردگار خود چه نزدیکی

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۱)

...
منتظرتیم....
  • مهدی مهرشریف
  • سلام حاجی خدا قوت به امید روزی که در رکاب مولایمان باشیم وبلاگت عالی اگه افتخار تبادل لینک میدهید مرا بانام خورشید سرخ لینک نمایید و بعد در قسمت ارسال لینک وبلاگ لینک خود را بفرستید تا تایید نمایم و یا ارسال نظر نمایید تا لینکتان را بگذارم
    ی سری به ما بزن ی مقاله نوشتم درمورد امر به معروف و نهی از منکر میخوام نظرتون را بدونم
    بازم جمعه ای اومد و رفت شما نیومدید امیدوارم توی عمرم چهره نورانی شمارا زیارت کنم
    به امید فرج مولایمان
  • محب اهل بیت
  • « سلام قولا من رب رحیم»




    چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟


    (قسمت پنجم)




  • خلیفه خدا روی زمین
  • بسم الله

    سلام
    اولین باره که میام اینجا.
    اسم وبلاگ تون خیلی جالبه... حتی خوندن اسمش هم به آدم آرامش میده....
    ایام رو بهتون تسلیت میم.

    التماس دعا
    یاعلی
    درود

    در 22 بهمن چه گذشت ؟؟

    خوشحال می شم دیدن فرمایید .
  • ملیکه در تمنای وصال
  • و من از خنده تو می خندم و من از گریه تو نالانم دوستی یعنی این!بشکن این بغض مرا من سکوتم تلخم آن سکوتی که پر از حرف دل است بشکن این بغض مراپشت این صورت خیس دختری تنها بود...دختری تنها هست...دختری را بنگر.... دلتنگ است
    تو ی تنهایی هام تنهام نزار...منتظر قدوم سبزت هستم
    به امید روزهای روشن
    چقدر شیرین که شما فقط در مورد آقا امام رضا می نویسی..
    منم فقط درباره ی یه نفر می نویسم:آب حیات...
    بهم سر بزن
    سلام عزیز بزگوار.شهادت علی ابن موسی الرضا و امام حسن مجتبی و رحلت حضرت رسول رو تسلیت میگم. با مطلب روی گنبد رسول الله میت دفن کردن!!!آپم.
    آجرک الله یا صاحب الزمان ..........
    شهادت رسول الله (ص) و اما حسن مجتبی (ع) بر شما تسلیت باد .
    پیشاپیش شهادت سلطان علی بن الموسی الرضا(ع) را به همه عاشقان آن حضرت تسلیت میگویم .
    من آقا امام رضا رو خیلی دوست دارم به خاط همین هم شما رو لینک کردم
    به ما هم یه سر بزن.
  • ترک پیشرفته
  • سلام دوست من عجب وب باحالی داری من فکر می کنم می تونیم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا وب من را با عنوان (ترک پیشرفته) لینک کن
    آدرس وب من:
    www.torke--pishrafte.blogfa.com
    هر موقع وب من را لینک کردی من را خبر کن تا وب تورا با عنوان دلخواهت لینک کنم.
    سلام اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم سبز فقط سبز علی رهبر فقط سید علی لینک کن.در ضمن به وبم بیا وبگو با چه اسمی لینکت کنم.
    سلام اگه با تبادل لینک موافقی بیا و بگو با چه اسمی لینکت کنم.در ضمن منو با اسم فداییان رهبر انقلاب لینک کن.
    یا علی.
    سلام خوبی ؟
    وبلاگ بسیار خوبی داری
    همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
    وبلاگ شما رو دیدیم گفتم یک نظری بدم و
    تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون
    سلام
    اومدم اینجا چون دلم خیلی هوای حرم امام رضا رو کرده و هرجا که نشونی یا حرفی از اون میبینم میرم سمتش
    منم این روزی رو که گذشت تسلیت میگم
    رفتی پیشش سلام منو بهش برسون
    التماس دعا

  • چشم به راه
  • چه سبز میشود دلم
    چو میکند هوای تو
    خوشا دلی که می تپد
    هماره ازبرای تو
    کبوتر دلم ببین
    چه عاشقانه پرکشد
    درآسمان آبی
    خیال دلگشای تو
    مرا بخوان به درگهت
    که بی قراره بودنم
    تمام هستی ام ((رضا))نثارخاک پای تو
    السلام علیک یا علی بی موسی الرضا



    به من سر بزنید
  • عشق علیه السلام
  • دلم شکسته دلم را نمی خری آقا !!؟؟

    مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا !!؟؟

    اگرچه غرق گناهم ولی خبر دارم

    تو آبروی کسی را نمی بری آقا !!؟؟
    سلام . به قول دوستمون نزدیک بین "چقدر شیرین که شما فقط در مورد آقا امام رضا می نویسی.."

    وبلاگ جالبی داری.حالا یه چیزی بگم دلتو بسوزوونم!!!

    با اجازت فردا دارم میرم پابوس آقا

    دعاگوی همه رفقا هستیم .قلب]


    یا علی....
    سلام همیشه مورد عنایت آقا باشید انشالله
    خدا مرا ز آستان رضایم جدا نکند .... منو جدایی از آستانت خدا نکند!!!

    بازم سلام .من نمدونستم شما مشهدی هستین !! اخه دیشب , (به قول شیرازیا) "یه ی هوییی" وبلاگتون خورد به تورم... حالا دل خودم سوخت

    چن دقیقه ای میشه از حرم برگشتم. جای همه سبز اینجا.. نایب الزیاره همه دلسوخته های اقا هستیم

    یا مرتضی علی..

    سید- مشهدمقدس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی