السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پست شاد یعنی چی؟!

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۵۶ ق.ظ

راوى: حسین بن موسى

از شما چه پنهان شک داشتم. نه به شخص امام رضا(ع) نه!... فقط باورم نمى‏شد که واقعا امامان معصوم، بتوانند قبل از اتفاقات از همه چیز اطلاع داشته باشند.

آن روز صبح به همراه امام رضا(ع) از مدینه خارج شدیم.

در راه فکر کردم که چقدر خوب مى‏شد اگر مى‏توانستم امام را آزمایش کنم.

در همین فکرها بودم که امام پرسیدند:

"حسین!... چیزى همراه دارى که از باران در امان بمانى؟!"

فکر کردم که امام با من شوخى مى‏کند، اما به صورتش که نگاه کردم، اثرى از شوخى ندیدم . با تردید گفتم: "فرمودید باران؟! امروز که حتى یک لکه ابر هم در آسمان نیست..."

هنوز حرفم تمام نشده بود که با قطره‏اى باران که روى صورتم نشست، مات و مبهوت ماندم .

سرم را که بالا گرفتم، زبانم بند آمد. ابرهاى سیاه از گوشه و کنار آسمان به طرف ما مى‏آمدند و جایى درست بالاى سر ما، درهم مى‏پیچیدند. بعد از چند لحظه آن قدر باران شدید شد که مجبور شدیم به شهر برگردیم.

***


پ.ن: سلام

دیشب مثل خیلی از شبا خواب دیدم دارم میرم مشهد الرضا... پس چرا تو بیداری نمی رم... خداااااااااااااا

راستی بچه ها، پست شاد یعنی چی؟!

کی میتونه یه پست شاد واسم بنویسه...کسی نبود؟؟؟

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۲)

سلام به شما ...
وب بسیار قشنگ وبا صفای داریید...
والله منظور شما از پست شاد رو نفهمیدم شرمنده نتوانستم کمکی کنم...!!
انشاءالله هم به این نزدیکی به پابوس امام رئوف مشرف بشوید وما را از دعای خیرتون محروم نکنید...

دلداده...

با سلام و احترام و آرزوی موفقیت در ثانیه ثانیه زندگی قشنگتان ....
تو خود برایمان بگو کیستی ....سید مهدی ......
چقدر زیباست حضور گرم شما ... و سبب شادمانی دل ما ....از ما دریغ نفرمائید ....
  • فتوبلاگ دلیجان
  • سلام. زیباترین احساسم در لحظه بارانی تحویل سال تقدیم شما شد.امیدوارم بر شاخسار زندگی بهاریتون هر روز موفقیت جوانه بزنه.
    اگر بهشت را دیدید برای رسیدن به بهشت زمینی آدم و حوا با ما با مسیر بهشت زمینی همراه باشید.
    اولین شکوفه فتووبلاگ دلیجان در سال 89 جوانه زد. با پیشکش مسیر بهشت به مهمانی لحظات بهاری شما آمده ام تا عیدی نگاه و نظر شما را خریدار باشم.
    ما را از نظر قشنگتون محروم کنید اولین دل را در بهار 89 شکستید پس سریع به میهمانی زیبای ما بیایید تا دلشکسته نشیم.
    اشالا که به زودی زودی مشرف شید مشهد الرضا

    ما که خیلی شرمنده امام رضا شدیم........

    یا حق

    ________§§§§________$$$_________$$$________§§§§__________
    _______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________
    ______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______
    ___–__§§__§§__§§_$$$$$$$من اپمممممم$$$$$$$$_§§__§§__§§_____
    __§§_§§_§§__$$ بیا از وبلاگ آخرین عشق (امام مهدی (عج) ) $$$$__§§__
    ____§§_§_§_§_§_§___$$$$$ دیدن کن $$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____
    ___§§___§_§_§________$$$$$ وب قشنگی داری $$$$______§_§_§_§§_
    ___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___
    __§§__§__________________$$$$$$$$__________________§__§§__
    ___§§_____________________$$$$$______________________§§__
    الهی منجی انسان کی آید

    شراب هستی انسان کی آید

    که تنها من نیم آدم سراید

    قرار و صبر و آرامم کی آید

    صمیمانه حقیقت را بگویم

    امید غربت شامم کی آید ؟


    اللهم عجل لمولانا الغریب الفرج

    محضر مقدس و منور حضرت ولی عصر (عج) صلواتی هدیه کنیم
    سلام مطالبتون عالی بود موفق باشید
    منتظر حضور سبز ولایی شما هستیم .شهادت نصیبتون
    یاعلی

    بی پلاک
    سلام . ممنون که بمن سرزدیدو نظری درباره ی پستم ندادید.درمورد پست شاد شاید آقای علیرضا وبلاگ بیگانه که توی لینکهام هم هستن بتونند شما رو راهنمایی کنند چون درباره شادی و غم پست گذاشته باشن .به نظرمن هرکس یک سلیقه ای داره شما بانوشتن این مطالب شایدخودتون رو ازنظر معنوی تخلیه می کنید و آرامش میگیرید وبعضی ازخواندن آن غمزده میشن .که شادی و غم نسبی است درافراد.براتون موفقیت وسربلندی آرزومندم .بازم بمن سربزنید ولی قول بدید اول درسهاتون رو بخونین بعد.متشکرم .

  • مسلمان سابق. عاقل فعلی
  • احمق ها

    بابا بیدار شید بسه دیگه این خرافات بسه دیکه

    سلام

    پشت شاد یعنی انسان را به خنده وادارد و دلش شاد کند
    ممکن است یه جمله باشد یا یه تصویر

    در مورد تاثیر ایمان در درمان بیماری ها در اروپا تحقیقات زیادی صورت گرفته و تاثیر ایمان در شفای بیماران بصورت علمی اثبات شده
    تعجب میکنم از اینکه کسی در این مورد بگوید "خرافات"؟؟!!!

    پاسخ:
    (هود:121و122)
    کبوتر جان

    امید سال خوبی داشته باشی و اولین مسافرتت سفر به مشهدالرضاباشد به خانواده سلام برسونید

    شادی نسبیست عزیزم هر کسی به چیزی و کسی شاد میشه اون چیزی که برای من شادیست ممکنه برا شما غم باشه و بالعکس

    شاد و پر انرژی باشی

    سلام عزیزدلم خوبی؟ چه خبر؟ ممنون از لطفت گلم.......

    انشا الله به شادی جبران کنم عزیزم.

    پست شاد مال دل شاده
    من که دلم دیوانه‌ی تنهای تنگه
    پست شاد چجوری بنویسم؟
    خوش به حالت لااقل تو خواب میبینی رفتی مشهد
    ای خدااااااااااااااااااا
    من دلم میخواد برم زیارت امام رضا
    خدا ببین اینجا جلوی همه گفتم که دیگه همه بدونن چقد دلم تنگه

    http://alianvaliollah.blogfa.com
    وبلاگ خوبی داری.من مسعود هستم. لطفا منو با اسم American English لینک کن
    http://english123abc.blogfa.com/
    سلام بهترین آهنگ ها و کلیپ ها
    با سلام به شما دوست عزیز

    خوشحال میشم لینکم کنی با اسم نرم افزار و فروشگاه اگه دوست داری از اینترنت پول در بیاری وبلاگمو ببین 100% واقعی اگه سوالی داری ایدی منو اد کن tejarat_internet13702009
    سلام...
    آخرین سفرم به مشهد و خوب یادمه..
    از آقا با نا امیدی حاجتی خواستم باورم نمیشه
    به این سرعت حاجت روا شده باشم....
    آقامون خیلی با معرفته

    سلام وبلاگتون خیلی زیباست

    دلم کلی باز شد..

    با این که دو روز پیش حرم بودم الان باز دلم تنگ شده . . .

    با افتخار لینک شدید
    دلم ترکید از دلتنگی...
    سلام
    یه نمونه پست شاد من تو وبلاگ خودن نوشتم
    پست شاد یعنی اینی که من نوشتم


    ماجراهای شیخ ساده لوح و مهندس توهم!
    به ما هم سر بزنید و ما رو هم به لیستتون اضافه کنید

    باز سر میزند تنهایی....از دوباره می آید دلتنگـــــــــــی


    آمده ام تا تو بسوزانی ام .!
    با همه ی بی سر و سامانی ام

    باز به دنبال پریشانی ام
    طاقت فرسودگی ام هیچ نیست

    در پی ویران شدنی آنی ام
    دلخوش گرمای کسی نیستم

    آمده ام تا تو بسوزانی ام
    آمده ام با عطش سال ها

    تا تو کمی عشق بنوشانی ام
    ماهی برگشته ز دریا شدم

    تا که بگیری و بمیرانی ام
    خوب ترین حادثه می دانمت
    خوب ترین حادثه می دانی ام؟

    حرف بزن! ابر مرا باز کن
    دیر زمانی است که بارانی ام

    حرف بزن، حرف بزن، سال هاست
    تشنه ی یک صحبت طولانی ام

    ها به کجا میکشی ام خوب من ؟
    ها نکشانی به پشیمانی ام

    سلام
    ای کاش وبتو باز نمیکردم دلم گرفت بازم این درد افتاد به جونم .... خیلی وقته دارم از خدا میخوام یبار دیگه قسمتم کنه برم مشهد اما انگار امام رضا باهام قهره حتی جواب نذرمم نمیده ای کاش یکی بود واسطه میشد تا برم پیشش گله کنم ............وای خدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی