السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بخندین از ته ته ته دل...

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۳۰ ب.ظ
آیینه بذارید جلوتون و ادا در بیاورید و بخندید




چقدر خندیدن برای بعضی ها سخت شده

خنده های زورکی یا شاید هم آبکی! چه زیاد شده

استاد میگه : اگه بخندم دانشجوهام از من حساب نمیبرند

بنده خدا راست میگه...

اما مگه میشه همش اخم کرد به دنیا!!!... مثل بعضیااااااااااااااا

خنده کنید! از ته ته ته دل...

* وقتی گناه نکنید از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی کسی از ته دل براتون دعا کنه از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی کار خوبی در خفا می کنید از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی در مقابل خداتون سجده ی شکر به جا میارید از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی یتیمی رو سیر میکنید از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی مقابل وسوسه های شیطان می ایستید و میزنید تو گوشش! از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی امام رضا(ع) دعوتتون میکنه که برید پابوسشون از ته ته ته دلتان شاد خواهید بود

* وقتی...

[یه جای خالی واسه گفته های نگفته ی شما]

راستی شما چه جوری شادی میکنین؟!... اصلا چه جوری شاد میشین؟!

***

حالا این همه راه جلوتونه واسه شاد بودن! اجرا کنید اگر جواب نگرفتید آنموقع برید سراغ ...

هر چیزی راه درست داره. بیایید از راه درستش وارد شویم

شاد باشید دوستان

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۸)

سلام.وقتی آدما به هم خیانت نکنن از ته ته ته دلتون شاد خواهید بود.
سلام
منتظر حضور سبزتان هستیم
خدا
خدایا خسته ای در غم اسیرم
به نزدت بنده ای زار و حقیرم
تو را در سینه می یابم خدایا
هر آنوقتی سراغت را بگیرم
ولی یارب دل ویرانه ی ما
نباشد جایگاه تو برون آ
تو را ویرانه ها لایق نباشد
که در ویرانه ای گیری تو مأوا
تو را قصری طلا باشد سزاوار
سرای دل بُود ویرانه ای خوار
ولی چون منتی بر من نهادی
به روی چشم من پایت تو بگذار
که دانم گر تو جایی پا گذاری
به رویش آتشی سوزان بباری
که پاکی گیرد و گردد منزه
تو از آلودگی در انزجاری
دل منهم به آتش آشنا شد
که از ناپاکی دنیا رها شد
دلم را اشک پاکی شستشو داد
که پاک از هر گناه و هر خطا شد
دلم را چون طهارت داده آتش
تو با عشق خودت دادی نجاتش
کنون با عشق تو قلب شکسته
جلا گیرد تمامی صفاتش
دل زاری که از صد غصه بشکست
به ناگه با تو و عشق تو پیوست
کنون آه ای خدای مهربانم
دل از غیر تو هم یکباره بگسست
به روی تو در ِ دل را گشودم
ولی دردل تو را پیدا نمودم
چو دیدم قلب ما ویرانه جایی ست
تو را بر این قدم رنجه ستودم
نباشد این عجب گر دل گزیدی
تو خود دل را به آتشها کشیدی
تو مأوای خودت را پاک کردی
چو نوری بعد آن بر دل دمیدی
تو خواهان همان سوزنده جانی
که می خواند تو را با مهربانی
هر آن قلبی که در عشق تو سوزد
تو را خوش آیدت آنجا بمانی
کنون گر لایقم دانی خدایا
به قلب خسته ما لطف فرما
مرو از قلب من هرگز خدایا
ز ویران کلبه درویشی ما
تو خود دانی نیاز دردمندان
نیار بی کسان و مستمندان
مشو زین دسته ی افسرده غافل
ازاین دلها ، خدایا رو مگردان
که اینان گر به آتش ها بسوزند
به عرش تو کماکان چشم دوزند
تو را تنها علاج درد دانند
به نام تو چراغ دل فروزند
تو خود مأوای عشق و امیدی
به قلب عاشقان نور سپیدی
مشو غافل ز درد وسوز انسان
چو خود شادی و غم را آفریدی
سلام
وب بسیار زیبا و پر محتوایی دارید. بهتون تبریک میگم.
کلبه محقر منو با حضورتون منور کنید.
اگر تمایل به تبادل لینک داشتید منو با اسم "دل نوشته" لینک کنید و به من بگید شما رو با چه اسمی لینک کنم.
لبتون شاد دلتون خندون . . .


ناگهان در نماز جمعه ی شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب ها
ذکر یا صاحت الزمان گل کرد




ســـــــــلام.....

مـــــوفق باشـــــی....

التمــــــــاس دعـــــــــــا

یاحــــــــق
با سلام به شما دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.امیدوارم همین طور ادامه بدی.فعلا بای
سلام
تأمّل یامن نسیتها کیف لم ینسوها
تأمل یا من ضیعتها کیف لم یضیعوها
تأمل یامن ترکتها کیف لم یترکوها
حتى فی الثلوووج لم یترکوها
حتى على الصخوررر لم یترکوها
حتى فی الشوااارع و على الطرقات ما ترکوها
حتى فی أعماق البحـــــر لم یترکوها
حتى الأطفــااال ما ترکوها
شباباً وکبار لم یترکوها
حتى النساء ما ترکنها !
و فی بلاد الکفر ما ترکوها
حتى فی الأسـر لم یترکوها
فلماذا تترکها أنت ..!! لماذا... ؟؟!!!!!!
فکر می کنید پرسش ها و عبارات مذکور وموضوع این پست در باره ی چیست ؟؟
تصاویر شگفت و تأثیر گذار را در ادامه ی مطلب ببینید
ومقدار تأثیر آن بر قلب نازنینتان را بسنجید
و یادتان نرود اگه حوصله کردین پس از دیدن تمامی عکس ها
در بخش نظر خواهی احساس ظریف خود تان را بلادرنگ به ما هدیه نمائید :
http://kakaarabi.blogfa.com/post-336.aspx
سلام

مختصر و مفید بگم ...

به MyRSSBox بپیوند ... نتیجش رو چند روز دیگه تو آمار وبلاگت ببین ...

با ما بهتر دیده شوید ...
« سلام قولا من رب رحیم»







چگون یک نماز خوب بخوانیم (قسمت هفتم)





صدای قدم های فرشته
قشنگ ترین صداییست
که به گوش می رسد
کسی که ، دیگر امیدی به باز شدن گره از کارش نداشت
اما صدایی از دوستی در گوشش می گفت:
امید داشته باش به او
که او حلال مشکلات است.....
نا امید نیستم
خدا با من است.....
جهان به تلاش پاداش میدهد نه به توهم ونه به معجزه ونه به کرامات
این نتیجه ای که من از توسل به امام رضا گرفتم
سلام
اى مهربان خداى:
گم گشته ام تو بودى و کردم چو دیده باز
دیدم به آسمان و زمین و به بام و در
تابنده نور توست
هر جا ظهور توست
دیدم به هیچ نقطه تهى نیست جاى تو
خوش مى درخشد از همه سو جلوه هاى تو
اى مبداء وجود!
از کثرت ظهور، نهان شد که کیستى
از هر چه ظاهر است، تویى آشکارتر ... مستور نیستى
سلام عزیز

باور کنید خوشحال شدم وقتی دیدم یه امام رضایی برام پیام گذاشته

فقط یه لحظه توی دلتون دعا کنید بیام پابوس.همین
میخوام شاد باشم دیگه.فقط موقعی که بیا پابوس شاد میشم
فقط و فقط وقتی که بیام پیش امام رضا اول یه گریه سیر میکنم بعد از ته دل میییییییییییییییییخندم

در ضمن با افتخار کبوتر رضوی را لینک کردم
یاعلی
اخ گفتی... من الان از ته ته ته دل شادم... چون هر روز غروب نماز و حرم دعوتم... نمیدونی چه حس و حالی داره وقتی نماز و تو صحن رضوی بخونی... نسیم صحن جامع دل ادم و هوایی میکنه... ایشالله این حس و خودت هم به زودی تجربه کنی و با هم بریم واسه نماز مغرب و عشا...حرم

نماز داروی تکبر است.
امام علی علیه السلام

منتظر پیشنهادهای شما برای ارائه راهکار خوندن نماز اول وقت هستیم.
وقتی دلم آروم است شادم...
  • علی رفسنجانی
  • سلام کبوتر رضوی . . .

    با یک پست فوتبالی به روز هستم.
    راستی، من وقتی شادم که خدا را از خودم راضی بدانم.

    موید و منصور باشی
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    به منم سر بزنید
    وقتی کنار کسی هستی که عاشقانه دوستش داری
    و با هم به زیارت امام رضا می رید ....
    شاد ترین لحظه خواهد بود
    با خودم فکر می کنم حالا

    کوچه ء ما چقدر تاریک است

    گریه ، مادر ، دوشنبه ، در ، کوچه

    راستی! فاطمیه نزدیک است....

    --------------------------------------------------------

    سلام دوست عزیز

    فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت مادر حسین(ع) را تسلیت عرض میکنم

    برای اینکه بریم تو حال و هوای فاطمیه فعلا یه شعر گذاشتم

    در ضمن منتظر مطالب ایام فاطمیه هم باشید

    دعا یادتون نره

    یاعلی
  • دلسوخته ی منتظر
  • سلام
    چرا واقعا انقدر خندیدن سخت شده ...
    البته ما بنا به اقتضای سنمون زیاد می گیم و می خندیم ولی خود من خنده هام همه برای اینه که کسی بهم گیر نده که چرا نمی خندی چون حوصله ی سین جینشونو ندارم ...
    کاش باز بیاد روزی که هممون از ته دل بخندیم .
    التماس دعا
    سلام بر کبوتران رضوی

    آمدم که فقط آمده باشم...

    بای بای

    اینجا رو دوست دارم
  • عشقستان اسماعیل
  • سلام
    دلتنگتم.
    بخش نتونستم زنگ بزنم
    هنوز گرفتارم و نرفتم حرم
    فردا هم باز دارم میرم تایباد
    دعا کن
    مرسیییییییییییییییییی
    سلام دوست عزیز
    خداقوت
    ممنون از حضورتون
    خوشا به حال شما که بچه ی محله ی امام رضایید.من تلاش می کنم حداقل سالی یکبار به دیدن مضجع زیبای حضرتش شرفیاب شوم ولی باز هم احساس می کنم سالی یک بار برام کمه.
    شادباشید
  • رفیق ِِ کبوتر رضوی
  • * دلِِ خـــــــــــــوش سیـــــــــــــــــــــــری چنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ...؟؟؟ *
  • دلسوخته ی منتظر
  • سلام
    ایام تسلیت
    التماس دعا
  • عشق جاودان
  • سلام

    موفق باشی

    وبلاگت عالی بود

    به من سری بزن

    برای تبادل لینک خبرم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی