السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دعایش کنید

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ب.ظ

سال 84 دانشگاه ارومیه

... هیچکس باورش نمیشد که "سیدساسر" سرما خورده باشه. بچه اردبیل باشی و تو ارومیه سرما خورده باشی؟! ساسر با اندامی زیبا و چشمان آبی و اخلاقی فوق العاده خوب بود و برای هرکسی دوستی با چنین آدم پاک و مومنی افتخار بزرگی محسوب میشد...

... باهم میریم درمانگاه دانشگاه تا برای اولین بار آمپول پنی سیلین بزنه.

بعد از تزریق حالش خراب میشه و حالت تشنج بهش دست میده. خوشبختانه با کمک و رسیدگی پرستار حالش خوب میشه و باهم به خوابگاه برمیگردیم.

شب شد و مثه شبهای گذشته بساط فال بینی و احضار روح و سرکار گذاشتن بچه ها شروع شد و من در راس این برنامه ها قرار داشتم و همه بمن میگفتند استاد و بکمک تردستی و کمک چندتا از دوستان همتای خودم، دست به کارهای عجیب و غریبی میزدیم. و آنچنان حرفه ای کار میکردیم که همه بدون استثنا حرفها و فالهایم را قبول میکردند.

حال نوبت به کف بینی رسیده بود. کف ساسر را نگاه میکنم و الکی میگم:"شما در آینده دچار بیماری خطرناکی میشوی اما خوشبختانه از این بیماری جان سالم بدر خواهی برد و بعد از آن مسیر زندگی ات عوض خواهد شد".

چهارماه گذشت

تابستان بود که خبردار شدم که ساسر تشنج کرده و بمدت دوهفته در حالت کما قرار دارد و پزشکان گفته اند که ساسر تومور مغزی دارد. بعد از خارج شدن از حالت کما تحت عمل جراحی سختی قرار میگیرد و پزشکان در یک عمل موفق تونستند تومور مغزی اش را که تا حد پیشرفته ای رشد کرده بود را در بیاورند.

بعد از چند روز

در سایت دانشگاه بودم که صدای ساسر را شنیدم. بیرون آمدم. ساسر با سری کچل شده که دورتا دور سرش اثر بریدگی و عمل جراحی بود را دیدم.

گفتم: "ساسرجان چرا امدی اینجا؟ تو باید خانه باشی تازه عمل کرده ای نباید اینجا باشی".

ساسر جواب داد:"میدانی واسه چی امده ام؟ واسه این امدم تا ازت تشکر کنم چون وقتی مرا به اتاق عمل میبردند داشتم به حرفهای آن شبت فکر میکردم. به اینکه دچار بیماری سختی میشوم و از ان جان سالم بدر میبرم. وقتی به اتاق عمل میبردند فقط به این فکر میکردم که از این عمل جان سالم بدر خواهم برد و با اینکه پزشکان هیچ امیدی به زنده ماندنم نداشتند اما من خوب میدانستم که زنده خواهم ماند."

نا خودآگاه با شنیدن این حرف اشک در چشمانم جمع میشود و با خودم میگویم: "آن فال الکی بوده..."

خوشحال بودم که حتی فال دروغینم باعث بالا رفتن روحیه اش در مقابل این بیماری خطرناک شده بود.

سالها گذشت، سال89

گوشی موبایلم زنگ میزند. مهدی بود یکی از دوستانم.

من:"سلام مهدی چطوری؟؟"

مهدی:"بد نیستم، یه موضوعی را میخوام به اطلاعت برسونم"

من :"چی شده؟ چه خبری؟"

مهدی:" دیشب پیش ساسر بودم وضعش خیلی خرابه. تومورش دوباره عود کرده تومورش بدخیم بوده و الان هردو چشمانش را از دست داده. پزشکان گفته اند که بره خونه استراحت کنه و هیچ امیدی به ادامه زندگی اش ... واسش دعا کنید"

از شنیدن این خبر خیلی ناراحت و شوکه میشم. اشک میریزم و از خدا میخوام که بخاطر جدش شفایش بده.


از همه دوستان خواهش میکنم برای این دوست جوان و پاکم دعا کنید و سوره حمد قرائت کنید که سوره حمد بر هردردی درمان است. به معجزه دعا ایمان کامل دارم. میدانم که دعا غیرممکن ها را ممکن میکند.

[ای دریغ و حسرت همیشگی... ناگهان چه زود دیر میشود!... امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت این دوست جوان و پاک به دیار باقی شتافت... روحش شاد و یادش گرامی]

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۶)

سلام.مطالب وبلاگتون حقیقتا به دلم نشست و با اجازه لینکتون کردم..آرزوم زندگی تو مشهد و کنار آقا است.ولی حیف که سعادت نداریم.
ضمنا دعوت میکنم ازتون که به کلبه الکترونی ما هم سری بزنین.منتظرم و خوشحال میشم.
  • علی رفسنجانی
  • سلام

    انشالله حال شان بهتر شود رضا جان.

    به روزم . . .
    منم دردمند و تو باشی طبیبم حریم تو دارالشفایم رضا جان
    زیمنت خراسان بود غرق نعمت منم ریزه خوار شمایم رضا جان
    (خیلی متآثر شدم برای شفای دوستتون سوره حمد/ 5بار امن یجیب و صلوات خوندم انشاالله خدا به برکت امام رضا لباس عافیت تنشون کنه و بهتر از قبل باشه.یه پیشنهاد هم دارم بهش بگین بره مشهدالرضا دخیل ببنده راه دوری نمیره آقامون مهربونتر از اون چیزیه که فکر کنی وقتی اون با دل شکسته به نیت شفا بره آقا هم حتما واسه عیادتشون حاضر میشن)
    خیلی متآثر شدم.روحش شاد.....
    سلام
    بازگشت همه بسوی اوست

    امروز ساسر به دیار باقی شتافت
    برایش دعا کنید و فاتحه قرایت فرمایید
    با تشکر
    اگر یک روز با یک مفسد اقتصادی مواجه بشم بهش می گم ازت نمی گذرم
    سلام
    تسلیت عرض می کنم خدمتتون,روحش غریق رحمت باد
    خوشحال خواهیم شد سری هم به من بزنید
    یاعلی
    اللهم اشف کل مریض
  • علی رفسنجانی

  • ............................................... . . .
    دریغا!
    اما شاید حکمت خداوند اینگونه بوده...
    امیدوارم با ائمه و معصومین محشور شود.
    پشتیبان ما انسانها، تنها خداست؛ خدا . . .
    خداوند به خانواده اش صبر بدهد.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و "عجل فرجهم"
    سلام خدا بیامرزتش.

    ممنون که سر زدید خیلی خیلی خوشحال شدم. راستی شما منو گیج کردید پس اون نوشته ها از کی بود؟ ان شا’ الله شما هم به آرزوهای بر حقتون برسید.بازم بیایید خوشحال میشم
    انا لله وانا الیه الراجعون
    سلام دوست عزیز امکان داره قالب وبلاگ روبه من هم بدی ؟

    آخه
    نمیدونم چی بگم . من حتی حمد شفا رو هم خوندم ولی وقتی رسیدم به آخرش
    خدا رحمتشون کنه
    اکثر اوقات وقتی وارد بلاگفا میشم وبلاگ شما رو میبینم به صورت غیر ارادی عنوان رو میخونم و واردم میشم همیشه هم با خودم میگم بابات راست میگه
    این اولین باریه که دارم کامنت میذارم
    خیلی ناراحت شدم
    روحشون شاد
    طرح بزرگ ۳۱۳ میلیون صلوات به نیت فرج آقا

    از ۱ تا........

    شما و خانواده چند تا گل صلوات میخواهید جلو پای حضرت مهدی بکارید؟

    (لطفا تعداد را ذکر فرمایید) مهلت تا نیمه شعبان

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر
    پــــــــــیـــــام شــــــهـــــدا از مـــــحـــــفل مـــحـــبــیـن الــــشـــــــــهــــــــــداء


    شهید مهدی آقاجانی:ای مردم پشتیبان امام و انقلاب باشید،که این انقلاب به همت خون هزارانشهید به این جا رسیده است
    بدانید، که اگر صحنه را ترک نمایید، دشمنان درکمین‏گاه ایستاده‏ا‏‏‏ند
    و آماده‏اند تا از کوچک‏ترین لغزش شما استفاده کنند و ضربه محکمی بر پیکر انقلاب وارد کنند



    مـــــحـــــفل مـــحـــبــیـن الــــشـــــــــهــــــــــداء با مطلب "قدر ومنزلت حضرت صدیقه طاهره (س)"
    به مناسبت ایام و لیالی مبارک قدر فاطمی به روز شد ...

    عزیزتوی این شبای قدر ازمادریغ نکن دعای خیرتون رو

    الـــــــلــــــــه اکــــــــــبـــــــــر
    پـــایـــــنــده رهـــــــــبـــــــــر
    خدا رحمتش کنه

    این ماجرایی که تو این پستت تعریف کردی، یه دلشوره‌ای رو دوباره تو وجودم زنده کرد

    خدایا، یه بار شفاش دادی، واسه همیشه، خواهش میکنم
    ممنونم .
    به امید ظهور عزیزمون

    ان شا ء الله حاجت روا بشید

    وبلاگ شما جز پیوندهای صفر عاشقی مهدی قرار گرفت

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...موفق باشید...اگه دوست داشتین بهم سر بزنید..ممنون
  • بچه محله امام رضا
  • باباده هر خوار و خسی مست نکن

    در وقت نیاز رو به هر پست نکن

    از کس طلب ضمانت هنگام نیاز

    تاضامن آهو به برت هست مکن
    سلام.
    به روزیم.خوشحال میشیم تشریف بیارین.
    سلام . تسلیت میگم .روحشون غریق نورو شادی باشد.به دوستانش هم تسلیت میگم .
    خدایش بیامرزد به حق ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) رحمت و مغفرت الهی شامل حالشون بشه.

    یک تار موی فاطمه بیش از بهای عالم است ،
    دختر خیرالبشر، خیرالنساء عالم است.
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)
    یا علی
    وقتی درد هست
    وقتی چشم نیست
    وقتی دهه فاطمیه است...

    شاید مرگ بهترین باشه...

    به باور رسیدم که خدا مرگ را در بهترین لحظه مقدر می کند...
    خدا بیامرزدش
    خدایا راهی نمی بینم
    آینده پنهان است
    ولی مهم نیست
    همین کافیست
    که تو همه چیز را میبینی و من تو را

    امیدوارم حالش خوبه خوب بشه
    ما هممون یه روزی یه جوری یه جایی یه طوری باید از دنیا بریم فقط خدا کنه دست پر باشیم و رو سفید
    بهتون تسلیت میگم.

    مرگ هم مرحله ای از زندگیست .

    فکر میکنم خیلی خوبه........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی