السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیکچر!!!

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ



  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۰)

  • صفر عاشقی مهدی
  • دلم براش تنگه

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    پــــــــــیـــــام شــــــهـــــدا از مـــــحـــــفل مـــحـــبــیـن الــــشـــــــــهــــــــــداء

    شهید موسی اخروی:بدانید!هر کس در این دنیا اعمال شایسته داشته باشد و پیرو ولایت فقیه باشد، پیروز است.
    باید حسین‏گونه جان را فدا کنیم و یا زینب‏گونه پیام شهیدان و حسینیان را به گوش عالم برسانیم




    این وبلاگ فعلا تعطیل!!!!!!!!!!!!!!!
    من کــــــــــــــــــربـــــــــــــــــلـــــــــــا نرفته به کـــــــس جـــــــــــــــــان نمیدهم

    آخــــــــــــــر مـــــــرا وصـــــال تو اربـــــــــــــــاب میـــــــــــــــــــــــــــکـــشـــد

    الـــــــلــــــــه اکــــــــــبـــــــــر
    پـــایـــــنــده رهـــــــــبـــــــــر
    روی این گنبد طلا و قشنگ
    خانه ای دارم از شکوفه و نور
    خانه پاک و روشنی دارم
    زیر باران دانه های بلور
    زیر این گنبد طلایی هست
    صحن مردی که ضامن آهوست
  • دانیال گودرزی
  • صل الله علیک یا علی ابن موسی الرضا ع
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    افتخار دادید سر زدید
    مارا از دعای خیرتان بی بهره نسازید
    برایتان جوابتان را نوشتم
    التماس دعا
    یا زینب س
  • بهار نارنج
  • دلم و هوایی کردی

    دلم برایش تنگ شده,کاش دل آقا هم واسم تنگ می شد!!

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.
    وقتی نزدیک ضریح رسیدی
    یه دیوار پیدا کن
    سرت رو تکیه بده بهش
    فقط ضریح رو نگاه کن
    یه نفس عمیق
    بوی خاص حرم
    خنکی باد کولرها
    و یه قطره اشک
    این لحظه ی خوشمزه نوش جونتون
  • رسانه بهار(یاسر)
  • السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    به سایت زیبات سر زدم از آن خوشم اومد آنرا لینگ کردم در سایت خودم
    دوست داشتی سری به سایت من بزن حال و هوای حضرت زهرا را دارد تا آخرش رو نگاه کن
    سلام.
    چی بگم که دلتنگی حرفی گفتنی نیست....ممنون از اینکه گاهی یادمون می اندازین که آقایی داریم همین نزدیکی ها که هوامونو داره و ما هیچ وقت هواشو نداریم.
    به روزیم ضمنا.
    سلام

    حتمن باید دعوتت کنن تا بیای
    سلام
    دیروز که اومدم اصلا حواسم به ادامه مطلب نبدو. شایدم اصلا نبود
    به هر حال دل پر می کشه...
    یاد 8/8/88 بخیر تو حرم آقا
    سلام!

    !


    چی بگم خب؟
    فقط اعلام حضور کردم

    خدایا ما را جزو مومنین قرار بده
    با سلام و احترام .....
    ختم قرآن کریم ...... خوشحال میشویم شما هم دراین ختم سهیم شوید ........
  • جواد رمضانپور
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

    راستی مــــــــــــــــــــــــژ د ه
    برای افزایش بازدید کننده وقتی که به وب ما آمدید روی بنری که در قسمت تبلیغات
    وب گذاشتیم کلیک کنید و ثبت نام نمایید
    منتظر حضور گرمتون هستیم
    موفق باشید

    یا علی فدای سید علی
    سلام
    تمام فضای این وبلاگ از بوی خوش حرم امام رضا سرشاره

    دلم هوای حرم کرد با اون صفاش
  • بهار نارنج
  • سلام.

    متنی که تو نظراتم گذاشتید عالی بود

    ممنونم.
    سلام
    خسته نباشی
    خیلی وقته پیش من نمیای؟

    امتحانات شروع نشده؟
    امیدوارم موفق باشی
    نتیجه صلوات بر زهراء(س)
    رسـول خدا(ص) به مـن گفت: اى فاطمه هر که بر تـو صلـوات فرستـد، خداوند او را بیـامـرزد و به مـن ، در هـر جـاى بهشت بـاشـم ملحق گـردانـد. ( بهجه ، ج 1، ص 287 )
    ضریح !!!
    دست های بی تاب...
    حضور...

    دلم تنگ می شه
    سلام بدو بیا لینگ وبلاگ خودتو به ثبت برسون.بزرگترین مرجع ایرانیان خارج از کشور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی