السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امام خوبان...

يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۵۸ ب.ظ

مرقد امام خمینی(ره)

 فوتو بای: کبوتر رضوی!

زنده تر از تو کسی نیست چرا گریه کنیم؟
مرگمان باد و مباد آن که تو را گریه کنیم
هفت پشتِ عطش از نامِ زلالت لرزید
ما که باشیم که در سوگِ شما گریه کنیم

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۰)

واقعا بزرگ مردی بود که هنوزم که هنوزه بعد از سالها صلابت و اقتدارشو حس می کنم.
پاسخ:
الله اکبر... الله اکبر... الله اکبر
سلام
حلول ماه رجب المرجب مصادف با سالگرد امام یعنی معرفی الگوی درس گرفته از این ماه و نمونه بارز متوکل برخدای سبحان
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام
خیلی خوب بود!!
پاسخ:
ممنون
امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه زنده
پاسخ:
احسنتم
عالی عالی عالی عالی
سلام دوست عزیز امیدوارم موفق باشی من تو رو لینک میکنم تو هم من رو با نام یا حسین لینک کن این هم آدرس
www.aha6.blogfa.com
  • ایران مارکت سنتر
  • سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA
    اطلاعات بیشتر در مورد این سریال را در وبلاگ ما...
  • بانوی ایرانی
  • سلام
    تسلیت و کرامیداشت ایام
    چقد دلم پرکشید مشهد ایشالا خدا تو این ماه رجب که ماه زیارتی امام رضا(ع)ست
    یه سفر پرمعرفت قسمت کنه بریم پلبوسی حضرت(ع) .
    خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم بیاید و کاه گاهی عطر حرمو تو فضای وبلاگ ما پراکنده کنید
    پاسخ:
    سعی میکنیم سر بزنیم...
  • عشقستان اسماعیل
  • سلام
  • کسى که هیچ کس نبود ‏.‏ ‏.‏ ‏.
  • رو ‏چو به ایوان طلا مى کنم
    ناله کنان رضا رضا میکنم
    قهر مکن با من درد آشنا
    بهر فقط یک نگهت خدا خدا مى کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی