السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کاشکی جمکران بودیم...

شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۱ ق.ظ

نمیدانم اگر مهر انتظار بر قلبهایمان حک نشده بود ...
و اگر غزل انتظار را از بر نبودیم و اگر از جام انتظار سرمستمان نکرده بود...
معلوم نبود در این تاریک و روشن مبهم و این گردش ممتد و کشدار ثانیه ها که روز و شبش یکسان است...
این همه دلواپسی ،این همه حسرت و این همه سوز و گداز را به درگاه که می بردیم و از که پناه می جستیم...
غروب جمعه بود و صدای گنجشک ها،فضای مسجد را پر کرده بود....
ذکری روی لبم مدام تکرار می شد:«اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم»
آنچنان محیط،درد دوری و فراق را ملتمسانه فریاد می زد که ناخداگاه هر که در حریم مسجد قرار میگرفت،دلتنگ میشد...
بیچاره آنهایی که جمعه ی اولشان بود و برای اولین بار غروب انتظار را تجربه می کردند...
نمی دانستند ناله ی هل من ناصر کدام غریب را شنیده اند که اینگونه در این غروب بی تاب شده اند...

 

نیمه شعبان

 

پی نوشت: آقا جان خیلی دلتنگتیم... خیلی... 

کاشکی تولد آقا جمکران بودیم. دوستانی که این روزها جاهای زیارتی هستن خیلی خیلی التماس دعا... 

از دوست عزیزم نویسنده ی وبلاگ "عشقستان اسماعیل" هم خیلی خیلی ممنون که همیشه حرم امام رضا(ع) یادم میکنن...

*عید همگی مبارک*

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۶)

سلام کبوتر رضوی جونم
اومدم یه سر بهت بزنم کبوتر رضوی جونم مشهد که بودم خیلی یادت کردم نمیدونم چرا اونقدر تو ذهنم بودی اگه خدا قبول کنه واست دعا کردم انشالله حاجت روا بشی
عید تو هم مبارک باشه عزیزم
موفق و شاد باشی
التماس دعا


پاسخ:
حالا چرا به من نگفتی که داری میری؟
چند روز پیش مشهد بودیم
جاتون خالی
پاسخ:
ولی جای کسی خالی نبود. تو مینی بوس سر به سر نشسته بودیم!
  • متولد ماه دی
  • اللهم عجل لولیک الفرج.

    سلام
    عرض تبریک و التماس دعا.
    پاسخ:
    منم تبریک میگم...
    سلام و خسته نباشیدبا عضویت و شروع فعالیت خود و یک درخواست مدیریت مدیریت بخشی از تالار را برعهده بگیرید و مطالب خود را در انجمن به نام خود به اشتراک بگذارید !به تمامی کاربران اجازه تبلیغ سایت و یا وبلاگ خود داده می شود.اگر میخواهید دو رکعت نماز از جانب شما در حرم امام رضا بخوانیمچت آنلاین با سایر کاربران سایت + بازی آنلاین + جایزهwww.khane3.com
  • چت روم فارسی
  • چت روم فارسی ، فارس تبلیغ راه اندازی شد !

    مکانی شاد و سالم برای چت و گفتگو ، دوستیابی

    لطفا برای حمایت از چت روم این پیام را به دوستانتان ارسال کنید.

    آدرس چت روم : www.chat.farstabligh.ir
    سلام

    مرسی از اینکه سر زدید

    موفق باشید

    التماس دعا
  • عباس خلیلی
  • میلاد با سعادت منجی عالم بشریت بر شما مبارک.
  • کبوتر سپید
  • *مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار
    من گلی دارم که عالم را گلستان می کند*
    سلام
    کبوتر رضوی نازنین
    بابت پست و متن زیبات ممنون
    برام خیلی دعا کن
    که سخت محتاج دعای خوبانم

    راستی میلاد امام زمان هم بر همه مبارک
    پاسخ:
    تو هم منو فراموش نکن!
    وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی
  • پرستوی مهاجر
  • از من گرفته اند تو را این گناهها
    پس کی تمام می شود این اشتباهها
    یک لحظه دور می شوم از یاد تو ولی
    تاثیر آن نمی رود از بین ماهها
    با این حساب سخت به بیراهه می رویم
    کی ختم می شود به تو این کوره راهها
    آئینه غریبی حیدر به من بگو
    وقتش نشد به سر برسد درد و آهها
    در طول سال نیمه شعبان شب من است
    تا فجر استغاثه کنم قدر ماهها
    تا بلکه یوسف به سفر رفته عاقبت
    بیرون بیاید از دل تاریک چاهها
    از شرم کارهای غلط آب می شویم
    روزی که در نگاه تو افتد نگاهها

  • عباس خلیلی
  • همه هست آرزویم که ببینم از تو روییچه زیان تو را که من هم برسم به آرزوییمیلاد با سعادت منجی عالم بشریت مبارک.برای فرج در ظهور آقا عج الله تعالی فرجه الشریف 5 صلوات بفرستید
  • بشــــــنو صدایـــــــــــم
  • ســــلام
    کاشکی که جمکران بودیم........

    عیدت مبـــــارکــــــــــ
    لحظه هایت آرام.......
    سلام علیکم

    ولادت با سعادت حضرت حجت بر شما مبارک باد
    انشاالله که از منتظران واقعی باشیم ...


    یا مهدی عج
  • فیروزه ای
  • سلام...
    خوبی؟
    دلم برات تنگ شده کبوتر جان رضوی
  • سها خانوم
  • سلام دوست عزیز

    ولادت امام زمان (عج)رو بهتون تبریک میگم...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام و خسته نباشیدبا عضویت و شروع فعالیت خود و یک درخواست مدیریت مدیریت بخشی از تالار را برعهده بگیرید و مطالب خود را در انجمن به نام خود به اشتراک بگذارید !به تمامی کاربران اجازه تبلیغ سایت و یا وبلاگ خود داده می شود.اگر میخواهید دو رکعت نماز از جانب شما در حرم امام رضا بخوانیمچت آنلاین با سایر کاربران سایت + بازی آنلاین + جایزهwww.khane3.com
    salllllam webe khoboo khoshmelii dariiid be webe manam sar bezaniid
    nazar ham bediiiiiiiiiiiiiid
    سلام دوست عزیز!من farinهستم ..یه

    وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

    وب روبه داداشم هدیه بدم!

    خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

    به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

    بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

    بی بروبرگشت لینک می کنم!

    فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

    توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

    اگه هست من روبااسم❤❤*Cup of loVe*❤❤

    لینک کنید باتشکرfarin

    ضمناامکان درج وب سایت برای من وجود نداره واسه همین درآدرس وبلاگم بجای

    نقطه قلب میذارم..حتمابم یربزن..

    wwwfarinloxblogcom
  • عشقستان اسماعیل
  • سلام
    چند شب ژیش با یکی از دوستان وبلاگی تو صحن جامع دیدار کردیم
    یاد اولین دیدارمون کنار باب الرضا افتادم یادت هست؟
    هیییییی یاد ش به خیر
    آپــــــــــم
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری
    یه لینک باکس ساختم اگه خواستی لینکت و اد کنی بهم خبر بده
    اما قبلش کد لینک باکس و ته قالب وبلاگت کپی کن
    منتظرتم
  • فرا اینترنت
  • سلام دوست من.ما محصولاتی متنوع ، فانتزی و جداب را برای شما آماده کرده ایم.در فرا اینترنت شما میتوانید خرید کنیدیا اگر دامنه ای برای فروش دارید عرضه کنید و از دامنه های موجود در قسمت فروش دامین خرید کنید.در فرا اینترنت انواع لوازم بهداشتی و ارایشی و زناشویی عرضه میشود.دوست من فرا اینترنت در حال کامل شدن میباشدممنون میشیم اگه نظر انتقاد یا پیشنهادت رو به ما بگی.در فرا اینترنت مقالاتیبرای خواندیآیا می دانید گوگل پلاس چیست؟یو اس پی اینترنت ماهواره ای رایگان میخواهید؟وی پی ان چیست؟ و فایل هایی برای دانلود شما نیز در حال آماده شدنه. دوست من منتظر شما هستیم.http://www.internet.vastblog.com
    سلام فدات بشه ایلار وبت خیلی بیسته یه جورایی محوش شدم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن .دوست دارم بای.
  • کفترایوون طلا
  • منم خییییلی دلم جمکران میخواد ......ای کاش میشد برم...التماس دعا
    وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم،
    وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
    وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم
    و باز تنهاییم ....


    سلام دوستم
    وب جالبی داری
    به منم سر بزن خوشحال میشم
  • هادی پورمحمد
  • آیا می دانید مزایای بالا رفتن آمار بازدید و بالا رفتن رتبه سایت در سایت آلکسا و گوگل و موتورهای جستجوگر چیست؟آیا می دانید رتبه شما در موتورهای جستجوگر بالا رود در هنگام سرچ کردن کاربران اینترنتی سایت شما در صفحات اول جستجو قرار میگیرد و بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد! اگر میخواهید کارت شارژ رایگان هدیه بگیرید؟ اگر میخواهید آمار سایت یا وبلاگتان بسیار بالا رود . البته بصورت کاملا رایگان و قانونی در سایت ما ثبت نام کنید http://hadirank.com پس از ثبت نام شما با کلیک بر روی بازدید اتوماتیک میتوانید امتیاز و جایزه را به خود اختصاص دهید هر بیست ثانیه 3 امتیاز به شما تعلق میگیرد و هر امتیازی که کسب میکنید یک بازدید برای شما محسوب میشود حتما از بازدید اتوماتیک استفاده کنید .شما برای بازدید از سایتتان می توانید 5 صفحه مختلف را برای تایید معرفی کنید در ضمن صفحه اصلی سایت و صفحه هایی که عکس دارند و صفحه هایی که در هنگام ورود و خروج پیغام می دهند را اضافه نکنید در بین صفحات هیچ فرقی نیست هر چه سبکتر بهتر تا 5 صفحه می توانید به رایگان اضافه کنید .تلفن پشتیبانی : 09393163542
    سلام عزیز خوبی؟؟\SH\S UDNJ LFHV;
    به روزم
    خوشحال میشم یه سر بزنی
    نظر یادت نره
    یا علی
  • به طراوت باران
  • سلام

    وب مفیدی دارید

    موفق باشید
  • شاید شبی اتفاقی
  • جناب التماس دعا....
  • شاید شبی اتفاقی
  • امروز این سومین مطلبه ناگهانیه که از امام رضا می خونم
    دوتاش شعر بود
    و اینجاهم وبلاگ قشنگ و آرام شما
    قربونت برم امام رضا
    که هیچ اتفاقی، اتفاقی نیس
  • شاید شبی اتفاقی
  • السّلام علیک یاغریب الغرباء یامعین الضعفا و الفقراء و یاشمس الشموس و انیس النفوس السلطان یااباالحسن

    اگر ساکنه مشهدین بگین یه دل خسته ازون ور ایران میگه سلام
    سلام
    سلام
    هشت بار سلام
    امام گلم
    پاسخ:
    از دوستان مشهدی میخوام که براتون سلام بفرستن...
    با سلام خدمت شما همکار وبلاگ نویس عزیز

    این پیغام را برای شما ارسال کردم تا عرض کنم سوسا وب تولز ( ارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگنویسان ) ابزار رایگان جدید و متفاوت خودش را اضافه کرد...

    در ضمن با قرار دادن ابزارهای سوسا وب تولز در وبلاگ خود می توانید به صورت اتوماتیک در قرعه کشی بزرگ ما شرکت کنید.

    جوایز ناقابل این دوره قرعه کشی:
    1- یک لپ تاپ دل برای یک نفر
    2- چهار مینی لپ تاپ برای چهار نفر
    3 - پنجاه فلش مموری 16 گیگ سیلیکن پاور برای 50 نفر

    زمان قرعه کشی:
    9 شهریور 1390 مصادف با عید سیعد فطر

    منتظر حضور گرمتون هستم با تشکر مدیریت سوسا وب تولز
    http://susawebtools.ir
    زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن
    گردشـــی در کوچــه باغ راز کن

    هر که عشقش در تماشا نقش بست
    عینک بد بینی خود را شکسـت

    علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت
    عشق اسطرلاب اسرار خداست

    من مـیـــان جســـمها جــان دیـــده ام
    درد را افکنـــده درمـان دیـــده ام

    دیــــده ام بــر شـــاخه احـســـاســها
    می تپــد دل در شمیــــم یاسها

    زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست
    زندگی باغ تماشـــای خداســت

    گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
    می تواند زشــت هم زیبا شــود

    حال من، در شهر احسـاسم گم است
    حال من، عشق تمام مردم است

    زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا
    صبـــح هـا، لبـخند هـا، آوازهـــا

    ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من
    ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن

    با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی شـود
    مثنوی هایـم همــه نو می شـود

    حرفـهایـم مــــرده را جــــان می دهــد
    واژه هایـم بوی بـاران می دهـــد


    بروزم با پاس همه ی خوبیهای تو
    آنروزکه سقف خانه هاچوبی بود!

    گفتارو عمل درهمه جا خوبی بود!

    امروزبنای خانه ها سنگ شده!

    دلهاهمه با بنا هماهنگ شده!
    من نیز....
    فردای نیمه شعبان رسیدم ...
    به عروسی نرسیدیم به جمکران چرا...

    عجل لولیک الفرج... یا الله
    شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن ماه مبارک رمضان دوری از گناه، ما انس با قرآن، ماه ضیافت الله بر شما و خانواده محترمتان گرامی باد. “طاعت و عبادت شما قبول درگاه حق”
    سلام وب خوبی دارید سری به ما هم بزنید. انتقاد و پیشنهاد هم بدهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی