السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بی قرار

سه شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۴۶ ق.ظ

دیشب گریه می کردند فرشته ها از غربت نگاهت که نمی شد بی تفاوت از آن گذشت . نمی شد درک نکرد این همه مظلومیت را .

 نمی شد به حال کوچه های کوفه اشک نریخت که سخت بی قرار بودند تا باز هم صدای گام های

  مظهر عدالت را حس کنند تا آرامش یابند و با نوازشش خوابشان ببرد؛

بی قرارند شکوفه های کوچه های بی انتها که می خوانند باغبانشان را ... می خواهند  بوسه زنند بر دست های  پینه بسته اش

غبطه میخورم به محرابی که علی را در آغوش  خود می کشیده

غبطه می خورم به کودکانی که علی بر سرشان دست نوازش می کشیده

غبطه می خورم به نخل هایی که علی تیمارشان می کرده

غبطه می خورم به چاهی که نیمه شب سنگ صبورش بوده وچون صدفی مروارید های نایابش را در خود می کشیده ...

اشک هایم تمام شد اما هنوز غبطه هایم ادامه دارد!

نخل سوخته

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۶)

  • بین الحرمین
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ جالبی داری
    به وب ما هم سر بزن و در صورت تمایل برای تبادل لینک نظر بذار
    یا علی
    دعایت می کنم، عاشق شوی روزی بفهمی زندگی بی عشق نازیباست دعایت می کنم با این نگاه خسته،گاهی مهربان باشی به لبخندی تبسم را به لب های عزیزی هدیه فرمایی بیابی کهکشانی را درون آسمان تیره شب ها بخوانی نغمه ای با مهر دعایت می کنم،در آسمان سینه ات خورشید مهری رخ بتاباند دعایت می کنم،روزی زلال قطره اشکی بیاید راه چشمت را سلامی از لبان بسته ات،جاری شود با مهر دعایت می کنم،یک شب تو راه خانه خود گم کنی با دل بکوبی کوبه مهمانسرای خالق خود را دعایت می کنم،روزی بفهمی با خدا تنها به قدر یک رگ گردن،و حتی کمتر از آن فاصله داری و هنگامی که ابری،آسمان را با زمین پیوند خواهد داد مپوشانی تنت را از نوازش های بارانی دعایت می کنم،روزی بفهمی گرچه دوری از خدا،اما خدایت با تو نزدیک است دعایت می کنم،روزی دلت بی کینه باشد،بی حسد با عشق،بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست شبانگاهی،تو هم با عشق با نجوا بخوانی خالق خود را اذان صبحگاهی،سینه ات را پر کند از نور ببوسی سجده گاه خالق خود را دعایت می کنم،روزی خودت را گم کنی پیدا شوی در او دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و با او بگویی:بی تو این معنای بودن،سخت بی معناست دعایت می کنم،روزی نسیمی خوشه اندیشه ات را گرد و خاک غم بروباند کلام گرم محبوبی تو را عاشق کند بر نور دعایت می کنم، وقتی به دریا می رسی با موج های آبی دریا به رقص آیی و از جنگل،تو درس سبزی و رویش بیاموزی بسان قاصدک ها،با پیامی نور امیدی بتابانی لباس مهربانی بر تن عریان مسکینی بپوشانی به کام پرعطش،یک جرعه آبی بنوشانی دعایت می کنم، روزی بفهمی در میان هستی بی انتها باید تو می بودی بیابی جای خود را در میان نقشه دنیا برایت آرزو دارم که یک شب،یک نفر با عشق در گوش تو اسم رمز بگذشتن ز شب،دیدار فردا را به یاد آرد دعایت می کنم،عاشق شوی روزی بگیرد آن زبانت دست و پایت گم شود رخساره ات گلگون شود آهسته زیر لب بگویی، آمدم به هنگام سلام گرم محبوبت و هنگامی که می پرسد ز تو،نام و نشانت را ندانی کیستی معشوق عاشق؟عاشق معشوق؟آری،بگویی هیچ کس دعایت می کنم،روزی بفهمی ای مسافر، رفتنی هستی ببندی کوله بارت را تو را در لحظه های روشن با او دعایت می کنم ای مهربان همراه تو هم ای خوب من گاهی دعایم کن
    سلام
    ازوبلاگتون خیلی خوشم اومدمی یه شرکت پخش گل دارم والان امکانی داریم که عاشقان امام رضامی تونن گل به ماسفارش بدن ومابه حرم تقدیم می کنیم.اگه دوست داشتی به ماسربزن.www.goolbank.blogfa.com
    بسیار زیبا بود، دوست عزیزم
    در هنگام مناجات های قشنگت ما رو فراموش نکن
    به
    سلام
    خوبی ؟
    بیا از قالبام استفاده کن
    حتما بیایا
    یادت نره ها؟!؟!؟!؟
    اومدی حتما از قالبام استفاده کنیا!!!!
  • مرکز ژاسخ گویی به سوالات دینی
  • بالاخره در شب قدر افتتاح شدیم!

    shiaanswer.blogfa.com
    وبلاگ خوبی دارید!

    ---------------------------------
    یک سیــــــب . کـــــــــــام
    عکس های با کیفیت و جذاب
    ---------------------------------
    با لینک کردنتان , ما را حمایت کنید!
    با سلام و تقدیم احترام
    www.arzaneshop.com

    محصولات رایگان را در دسته نرم افزار >> محصولات رایگان خواهید یافت
    سلام کبوتر
    خوبی؟
    نماز و روزه هات قبول...التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    سلام.
    راستش عنوان وبتون منو کشوند اینجا.من ساکن جایی ام که تا مشهدالرضا خیلی راهه دلم خیلی هواشو کرده دعا کنید که ما هم توسط آقا طلبیده شیم.
    مطالب دلنشینی دارین.
    موفق باشید انشاا..
    التماس دعا.
    یا حق
    پاسخ:
    شما هم دعا بفرمایید
    سلام دوست عزیز از وبلاگتون خیلی خوشم اومد ...می خواستم شما را به دیدن وبلاگم دعوت کنم منتظر حضور گرمتون هستم....
    اگر تمایل به لینک دارین حاضرم
    منتظرجوابتون هستم
    این تبلیغات نیست لطفا تا تهش بخونید...
    با سلام خدمت شما همکار وبلاگ نویس عزیز

    این پیغام را برای شما ارسال کردم تا عرض کنم سوسا وب تولز ( ارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگنویسان ) ابزار رایگان جدید و متفاوت خودش را اضافه کرد...

    در ضمن با قرار دادن ابزارهای سوسا وب تولز در وبلاگ خود می توانید به صورت اتوماتیک در قرعه کشی بزرگ ما شرکت کنید.

    جوایز ناقابل این دوره قرعه کشی:
    1- یک لپ تاپ دل برای یک نفر
    2- چهار مینی لپ تاپ برای چهار نفر
    3- پنجاه فلش مموری 16 گیگ سیلیکن پاور برای 50 نفر

    منتظر حضور گرمتون هستم با تشکر
    http://susawebtools.ir
    سلام...یه خبر دارم...آپ کردم.......نمیخوای بیای؟....منتظرما...فقط دیر نکنیا....بای
    سلام بر شما
    آپم. مطالب مفیدی گذاشتم گفتم خبرت کنم. مطمئنم برات جالب و مفیده. یه سر بزن.
    منتظرتمااا..
    یا علی
    شب قدر بود. خب مقدار کمی نماز و دعا و لعن قاتلین امیرالمومنین و اینها انجام دادم. اما کمی فکر کردم که آیا عمل خیر دیگری هست که انجامش ساده باشد؟!
    التماس دعا ...
    سلام دوست عزیز عباداتتون مقبول انشالله

    برای شرکت در طرح ختم دسته جمعی قرآن و انتخاب جزء به لینک زیر مراجعه کنید. این طرح تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

    امام رضا (علیه السلام) فرمود: هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماه هاى دیگر تمام قرآن را بخواند.

    طرح صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان

    تا به حال بیش از 155 وبلاگ عضو شده اند و 7,730,000 صلوات فرستاده شده

    انشالله وبلاگ شما عضو بعدی باشه
    سلام. طاعات قبول
    از مطالبتون استفاده کردیم
    ضمنا مثل اینکه خانم کبوت رضوی! کلا این وبلاگ رو گذاشتن کنار و به کار ترشی فروشی!! مشغول هستند.
    یا علی
    پاسخ:
    کبوتر رضوی: نه جناب! کبوتر سپید عزیز خودشون اسرار داشتن که تا آخر ماه رمضان من پستی نذارم!
    میخندی دات کام | مرجع عکس های باحال | WWW.mikhandi.COM
    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...
    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم...
    و هنوز رخت بر نبسته از رفتنت اندوهناک...

    (آپم)
  • کربلایی محمدرضا کاشانیان
  • (( اللًّهُــــمَ صَّـــــلِ عَـــلَى مُحَــــتمَّــدٍ وَ آلِ مُـــــحَمَّـَد و عَجِّـــــــلّ فَّرَجَهُـــــــــم ))

    بـــــــــــــــــا سلام و عـــــــــرض ادب و احـــــــــــــــترام و بـــــــا آرزوی
    قبــــــــــولی طــــــاعات و عبــــــــــــادات در مـــــــــــاه مبارک رمضان
    امیـــــــــــــدوارم حـــــــــــــالتون خــــــــــــوب باشه و در پـــــــــــــناه
    حـضـــــــرت ولــــــــــی عصــــــر عجل الله تعـالی فرجـه الشــــــریف
    در کـــــــــنار خانواده محـــــــــترمتان زندگـــــــــی خوب و
    موفـــــــــــقی دا شته بـــــــــا شی .

    پیشاپیش فرا رسیدن عید عاشقان عید سعید فطر را به شما و خانواده محترمتان
    تبریک عرض می کنم .

    خوشــحال میشـــم که یـــه سر هم به من بزنی تا پس از بازدیـــد از سایت بتونـــم از
    نظرات ارزشمــــندتان بهره منـــد گردم .
    منتظر حضـــتور گرم و صمیمـــی تان هســـتم .

    گــــــــــــروه فــــــــــــرهنگی مذهبـــــــــی بین الحــــــــــرمین ( زاهـــــــــــــدان )
    یــــــــــــــــــا علـــــــــــــــــــــی
    التماس دعا
    الهــــــــــــــم عجــــــــــــــــــل لولیــــــــــــــــــک الفــــــــــــــــرج
    سامانه پیام کوتاه : 10000297265820
  • دیوونه ی امام رضا
  • فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:

    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...

    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها...

    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...

    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم

    و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

    * التماس دعا*

  • ماجده صدوقی
  • این ترانه بوى نان نمى دهد
    بوى حرف دیگران نمى دهد
    سفره دلم دوباره باز شد
    سفره اى که بوى نان نمى دهد
    نامه اى که ساده و صمیمى است
    بوى شعر و داستان نمى دهد:
    ... با سلام و آرزوى طول عمر
    که زمانه این زمان را نمى دهد
    کاش این زمانه زیر و رو شود
    روى خوش به ما نشان نمى دهد
    یک وجب زمین براى باغچه
    یک دریچه آسمان نمى دهد
    وسعتى به قدر جاى ما دو تن
    گر زمین دهد، زمان نمى دهد
    فرصتى براى دوست داشتن
    نوبتى به عاشقان نمى دهد
    هیچ کس برایت از صمیم دل
    دست دوستى تکان نمى دهد
    هیچ کس به غیر ناسزا تو را
    هدیه اى به رایگان نمى دهد
    کس ز فرط هاى و هوى گرگ و میش
    دل به هى هى شبان نمى دهد
    جز دلت که قطره اى است بیکران
    کس نشان زبیکران نمى دهد
    عشق نام بى نشانه است و کس
    نام دیگرى بدان نمى دهد
    جز تو هیچ میزبان مهربان
    نان و گل به میهمان نمى دهد
    ناامیدم از زمین و از زمان
    پاسخ نه این، نه آن... نمى دهد
    پاره هاى این دل شکسته را
    گریه هم دوباره جان نمى دهد
    خواستم که با تو درددل کنم

    گریه ام ولى امان نمى دهد...
    .::.الهم العن صنمی القریش.::.
    سلام.ماه رمضون وقتی شروع میشد علی بود.اما وقتی تموم شد...
    با دعای صنمی القریش به روزم

    تازه کجاش رو دیدی.شب قدری یه چیزی شنیدم راجع به مولا توی کوچه وقتی میبردندش که هر وقت بهش فکر میکنم میخوام دیوونه بشم...
    همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…
    چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…


    خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)
    پاسخ:
    آمیییییییییییین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی