السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهادت دردانه ی امام رضا (ع) تسلیت

شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ
 

شهادت امام جواد ع

 

لینک نوشت: نوحه و مرثیه شهادت امام جواد (ع) از مداحان معروف ایران

پی نوشت: کبوتر سپید الان مشهدالرضا است... خوش به حالش... کبوتر جان التماس دعا. به آقا از طرف ما تسلیت بگو.

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۱)

سلام
کبوترا تسلیت
کبوتر سپید ما رو یادت بمونه هااااااااا....خوش به سعادتت
  • الهه افشار
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ خیلی خوب و باارزشی داری.
    29 روز مانده تا محرم
    خوشحال می شم به وبلاگ هیئت خادمین اهل بیت (ع) سر بزنید. با دانلود مداحی، پوستر، عکس و مطالب ویژه محرم تا رسیدن محرم امسال بروزم.
    التماس دعا.
    سلام همسنگر وب من تازه شروع به کار کرده با موضوع انتظار دوست داشتی بیا یه سر به ما هم بزن و تبادل لینک کنیم
    گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن

    گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
    گفتم به نام نامیت هر دم بنازم

    گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
    گفتم که دیدار تو باشد آرزویم

    گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

    گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن

    گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

    گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن

    گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

    گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن

    گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

    گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
    گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

    گفتم رخت را از من واله مگردان

    گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

    گفتم به جان مادرت من را دعا کن

    گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

    گفتم ز هجران تو قلبی تنگ دارم

    گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

    گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن

    گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

    گفتم دلم از بند غم آزاد گردان

    گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

    گفتم که شام تا دلها را سحر کن

    گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

    گفتم که از هجران رویت بی قرارم

    گفتا که روز وصل را در انتظارم
    افزایش پیج رنک گوگل |افزایش رنک الکسا |بازدید فوق العاده بالا |افزایش درصد سئوی وبلاگ شما با تبادل لینک با ما امکان پذیر است.پیج رنک ما 2 میباشد و تبادل لینک با ما 100% به افزایش رنک شما کمک میکند
    وبلاگ خوبی دارین...
    خوشحال میشم به منم سر بزنین...منتظرتون هستم
    سلام
    دوست عزیز با افتخار لینک شدید
    شما هم ما رو با نام مختارنامه ای ها لینک کنید
    بهمون خبر بدین
    مطالب جدید هم که میذارین اطلاع بدین
    دوستان ما تقریبا مثل گروه های تحقیقاتی می مونن که علاقه دارن در مورد مسائل مذهبی خیلی بدونن
    هوالحق
    سلام ، خداقوت
    وبلاگتون خیلی زیباست
    یعنی عالیه موفق باشید
    یا علی
    در پناه حق
    سلام. ممنون از وبلاگ و مطالب خوبتان. با معنای نظم نوین جهانی در فرهنگ شیطان پرستی و ادامه مناظره تاریخی علوی و عباسی (شیعه و سنی) آپ هستم. لطفا دیدن نموده و نظر دهید. متشکرم

    ضمنا اگر مایل به مطالعه مطالب قسمتهای قبل مناظره و شیطان پرستی هستید می توانید به دسته بندی، قسمتهای مذهبی و داستان (مناظره) و شیطان پرستی مراجعه نمایید.
    حق یارتان
    با سلام.
    وبلاگ خوب و جذابی دارید.
    خسته نباشید.
    خوش حال میشم به وبلاگم یه سری بزنید.
    موفق و سر بلند.
    کبوترا تو آسمون بالهاشونو بهم دادند
    به پیکر امام جواد مانع نور افتابند ...

    کبوترا که سایبون به پیکر مولا شدین
    سوالم از شما اینه ... تو کربلا کجا بودین ...

    خیلی با این وبتون حال کردم
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
    سلام_وبسایت بسیار خوبی و عالی دارید_خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم_افتخار میدید با هم تبادل لینک کنیم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی