السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ما چله نشین شب یلدای حسینیم...

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۲۲ ب.ظ

شب یلدا چنان باش که خارت نکنند

غافل از واقعه ی کربوبلایت نکنند

ای که دم میزنی از عشق حسین ابن علی علیه سلام

آنچنان باش که مولا جوابت نکند

پی نوشت: یلدایتان حسینی باد...  از همه ی دوستان عذر میخوام اگه نبودم و نیستم! ممنون که بودین و هستین...

التماس دعا

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۶)

میلادمبشرعشق ودوستی(مسیح)وفرارسیدن عید بزرگ کریسمس وشب یلدا مبارک
  • بهار نارنج
  • امسال هم نیامدی مهمان دلم...کرسی دلم دارد کم کم سرد می شود...

    سراغی از ما نمی گیری رفیق قدیمی...
    یا الله

    با سلام . برای ختم حتی یک صلوات و بهره مندی از احوالات افلاکیان جهان تشیع

    به خانه ی محقر ما سری بزنید . یا علی التماس دعای فراوان . طه
    گوش های خدا پر از آرزو هاست
    و دستهایش پر از معجزه
    آرزویی کن...
    شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام..
    سورکفابلاگ با بررسی
    ** خداشناسی در اشعار سعدی، اقبال، بهار و سهراب سپهری **
    به روز شد..
    خوشحال میشم به ماهم سری بزنید..
    یاعلی
    سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری به من هم سر بزن اگر مایل به تبادل لینگ هستی منو با عنوان(پسر شمالی)بلینگ و بعد خبرم کن تا بلینگمت
  • حسین کمیجانی
  • سلام. خسته نباشید. وبلاگ زیبایی داری و پرمحتوا. خدا حفظتون کنه.
    یاحق
    این دلم دوباره غم گرفته بود

    به باد کربلا, برا حرم گرفته بود..

    داشتم از غصه میمردم به یاد کرببلا

    گفتم امشب و میرم زیارت امام رضا
    ..
    سلام دوست عزیز وب قشنگی وپر دد دلی دارید
    سلام ...
    وب جالبیه
    امام رضا(ع) ان شاالله همیشه کمکتون کنه
    اگه دوست داشتین لینکتون کنم یه سری به وبمون بزنید.ممنون..
  • غروب پاییز
  • سلام.

    موفق باشید.

    مستفیض شدیم از کل مطالب.
    سلام...
    وب قشنگی داری...
    منم یکی از عاشقای امام رضام...
    دلمم خیلی براش تنگ شده...
    خوبه پیدات کردم از این به بعد دلم تنگ شد میام اینجا...
    توام بهم سر بزن...
    سلام،ببببببببببببه،چه تحولاتی.
    کبوتر جان چه کرده ای بابا.
    انشاالله حاجتت روا شه با دل خوش و خیال راحت بری پابوسش.
    به حق شاه کرم و مهربانی.
    پاسخ:
    التماس دعای فراوان
    بیا بهم سربزن و داستان زندگیم رو بخون
  • ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ
  • سلام عکس زیبایی بود
    چرا دیگه نمی یای کبوتر رضوی،
    دلم برات تنگ شده،
    هروقت میام وبلاگت بادوم هندی هایی که گذاشتی رو کلی نگاه میکنم دهنم آب می افته،
    ان شالله موفق باشی.
    پاسخ:
    میام پیشت
    سلام
    وبلاگ زیبایی داری
    به ما سر بزن
    اگر با تبادل لینک موافقی
    ما رو با اسم ارتش سرخhttp://gholamreza75.blogfa.com
    لینک گن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی