السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در روزی که قلب ها میمیرند...

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۱۸ ب.ظ
امام رضا(علیه السلام):

هرکس در مجلسی نشیند که امر ما در آن زنده می شود، در روزی که قلب ها می میرند، قلبش نخواهد مرد.

 خدا قوت!!!

یارضا (ع)
بر یازده امام چو دلم تنگ می شود
می آیم و طواف مزار تو می کنم

  • کبوتر سپید

امام رضا ع

تسلیت نوشت

نظرات  (۱۶)

سلام

به لطف امام عصر عج سایت ربیع الانام راه اندازی شد

با لینک کردن همراهیمان کنید

www.rabiolanam.ir

ربیع الانام :: سایت جامع تخصصی مهدویت
سلام دوست عزیز
شما یکی از معدود ترین وبلاگ هایی هستی که من هروقت بهتون سر میزنم در لیست وبلاگ های بروز شده میبینم
واسه همین گفتم امروز بیام ببینم وبلاگتون چطور هست
و دیدم خیلی خوبه
من مشهدم
واستون دعا میکنم
به ما هم سر بزنین
پاسخ:
بسیار دعایمان کنید که محتاج دعای خوبانیم
  • مه رویان بستان خـــــــــــدا
  • سلام الله علیکم بزرگوار

    ایام سوگواری و حزن اهل بیت علیهم السلام را تعزیت و تسلیت عرض می کنم.

    دوست می دارم که این چند بیت را تقدیم نمایم:

    من آهوی افتاده در دام رضایم

    شادم که هر دم ذاکر نام رضایم

    من خاک ملکش را به چشمم سرمه کردم

    بوسیدم آنجا را و حجّ عمره کردم

    آن سرزمین یعنی خراسان، شاه دارد

    آنجا امامی مهربان و ماه دارد

    آنجا نمایشگاه الطاف الهی است

    آنجا علی موسی الرّضا کارش خدایی است...

    به فرموده استاد و عزیزی همه ائمه علیهم السلام رأفت دارند اما رأفت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام حسّی است یعنی سریعاً رأفت ایشان را نسبت به خود دریافت می کنی.

    ماجور باشید
    سلام

    منتظر حضور گرمتان هستم.
    سلام
    شهادت امام رئوف تسلیت باد
    التماس دعا کبوتر رضوی
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    سلام وبلاگتون قشنگه مطالبتون هم قشنگه من شمارو به وبلاگ خودم دعوت میکنم خوشحال میشم حتما بیا
  • فیس بوک لعنتی
  • az webloge ma didan konid va be webloge ma " ray " bedid
    (poste avale webloge ma)
    ***FuFacebook***
    سلام
    شهدا شرمنده ایم...
    آپم
    یاعلی
    سلام دوست مهربانم

    تبریکم را بخاطر وبلاگ و مطالب جذاب و زیبایتان بپذیرید

    خوشحال می شوم با حضور سبزتان در وبلاگم به این پرسش پاسخ دهید که :

    چرا گاهی دست به هرکاری می زنیم ، با شکست مواجه می شویم ؟
    چه عواملی اثر گذار هستند ؟ و چه باید کرد ؟

    آرزویم دلی شاد و پر امید برای شما و دوستان شماست .
    سلام .خسته نباشی
    ادامه بده
    ما رو هم دعاکن
    بدو بیادوست من__________$$_________$$$
    _____________________$$$$_______$$$___$$$$$
    ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
    ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
    ___________________$____$$$$_$$$$_$$$
    _______________________$$$$$$$$$$$$$$
    _____________ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
    _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
    ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
    ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
    ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
    __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
    _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
    €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
    $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
    _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
    _____________€__________________$$$
    _____________€__________________$$$
    _____________€ ________________$$$$
    _____________€._______________$$$$$
    ____آپم ______€.._بیا منتظرتم_ $$$$$$$$
    آرزومند آرزوهــــای قشنگتان


    منتظر حظور سبزت هستم
    موفق باشید
    سلام

    زمزمه دسته جمعی دعای فرج در شب 9 ربیع الاول( چهارشنبه ساعت 21) مصادف با شب آغازامامت گل سرسبدعالم هستی حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج) به نیت تعجیل در فرج
    در صورت تمایل آمادگی خود را در قسمت نظرات وبلاگ تولدی نو اعلام بفرمایید

    یا علی
  • بره اهوی امام رضا
  • " رَحِمَ اللهُ عَبْداً أحْیى أمْرَنا، قیلَ: کَیْفَ یُحْیى أمْرَکُمْ؟ وَ قالَ (علیه السلام) : یَتَعَلَّمُ عُلُومَنا وَیُعَلِّمُها النّاسَ "


    حضرت رضا ( علیه السلام ) فرمودند :




    « رحمت خدا بر کسى باد که أمر ما را زنده نماید، سؤال شد٬ چگونه؟ حضرت پاسخ داد: علوم ما را فرا گیرد و به دیگران بیاموزد.
    وبلاگ خوبی دارید به ما هم سربزن
    در ضمن دهه ی فجر مبارک
    سلام به یار اسمانی
    وبلاگ زیبایی داری جذاب است.
    از این مطلبت خوشم اومد حتما دوباره میام
    منتظر قدمهای پر مهرو نظرات پر انرژی و انتقادات داغ شما تو وبلاگم هستن
    در ضمن من دوست دارم ای دی دوستان وبلاگ نویس رو داشته باشم اگر مانعی نباشد ای دی تو هم بنویس ممنونم اگر خواستی این یک پیشنهاد هست نه چیز دیگر
    یا امام رضا (ع) بطلب بیام پابوست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی