السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دلم برای جای جای حرمت تنگ شده...

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

دلم برای اذن دخول خواندن هایم در سر در ورودی حرمت تنگ شده

آخرین بار گفتم که می آیم

اما نه با هر کس

تو خود میدانی چه گفتم و تو خود شنیدی حرفهایم را

مثل دیروز که دلم تنگ شده بود و زنگ زدم به حرمت

گفتم با امام رضا (ع) کار دارم

با خود خود اماممان، نه با کس دیگر

تو باز شنیدی و

جوابم را دادی

همین دیروز...

اماما ممنونتم...

صلوات خاصه امام رضا ع

  • کبوتر سپید

امام رضا ع

نظرات  (۲۹)

  • یااباصالح المهدی ادرکنا
  • در چه زمینه ای در زندگی حضرت فاطمه (س ) را الگو قرار داده اید؟

    در نظرسنجی ما شرکت کنید .
    مسیر حرکت جامعه به چه سمتی است؟
    ما روایتگر نظرات شما خواهیم بود.
    سلام
    وبلاگ خیلی عالی دارین
    تورو با امام رضا واسم خیلی دعا کنین
    خیلی خیلی گرفتارم
    به منم سر بزنید

    التمای دعا
    لذت بردم..
    سلام
    سلام - خدا قوت کبوتر! خوشا به حال تو که می پری!
    در این حوالی، شما همسایه ای دارید... از احوالش خبر دارید!؟
    علاقه مندم شما را در وبلاگم ملاقات کنم و از نظرات ارزشمندتون استفاده ببرم.
    منت بگذارید و سری بزنید به این همسایه، اگر مفید بود از طریق لوگو حامی این وبگاه باشید.
    مشتاق دیدار
    http://adamsshic.blogfa.com
    دانلود
    neyoshazeighami.com
    دلم برای جای جای حرمت تنگ شده
    اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی

    التماس دعای فراوان
    سلام
    بالاخره ....
    انشالا زودتر توفیق دیدار پیدا کنی...
    فدای امام رضا بشموبتون محشره همیشه اپ کردین خبرم کن واقعا وب خوبی دارین
    سلام دوست عزیز
    سر زدن به وبلاگ شما مثل رفتن به بهشت امام رضا هست واقعا کی روز ما میرسه که بریم مشهد؟؟؟
    موفق باشید وبلاگ عالی دارید واقعا خوشم اومد ولذت بردم
    امام رضا میدونم ما رو فراموش نکردی...
    فاطمه تا حکایت می شود
    غربت حیدر حکایت می شود
    فاطمیه از جفا حاکی بود
    ماجرای چادر خاکی بود
    ایام فاطمیه تسلیت باد.
    سلام ........... وبت واقعا عالیههههههههه .موفق باشی .
    بدرود ... ........
    راستی.......
    یادت نره به من هم سر بزنی .باشه

    فاطمه یعنی شرف یعنی حجاب
    فاطمه فخر زمان روز حساب
    فاطمه یعنی رضای پکردگار
    شاهکار خلقت پروردگار

    سلام
    خوشحال میشم شما هم سری به وبلاگم بزنید ونظرتون وبدید
    اگر مایلید به تبادل لینک منو با اسم پرواز(مصباح الهدی) سیو کنید. یا حق
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)
    سلام.
    کاش بطلبم.خیلی دلم هوای مشهد و کرده!ولی قسمت نمیشه!
    هروقت بهت سر میزنم به امام رضا (ع)سلام میدم د رکنار مواقعی که یادش میکنم.
    صلوات خاصه ای که نوشتی هم عالی بود.
    موفق باشی
    پاسخ:
    حتما جوابتون رو میدن
    سلام
    .
    تسلیت باد ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)
    .
    گر مرد رهی میان خـون باید رفت وز پـای فتـاده سرنگــون باید رفت
    تـو پای به راه در نه و هیـچ مپرس خود راه بگـویدت که چون باید رفت
    .
    همپای مجنون
    ..............................................
    روایت مسئول لجستیک تیپ و فرماندهی گردان‌های سلمان و حمزه .........
    .............................................
    وبلاگت خوب بود
    ایشالا که همیشه موفق باشی
    اینم سایت منه یه سری بزن
    نظر یادت نره ها D:
    wWw.Funbaz.IR
    سلام دوست خوبم
    سلام همسنگر وبلاگ خوبی دارید
    اگر افتخار بدید از کلبه فقیرانه ما هم دیدن کنید و نظرتون بگید.
    و اینکه خیلی خوشحال میشم به دایرکتوری وبلاگ های مذهبی ما بپیوندید.
  • یه کسی که دلش تنگه
  • سلام.
    خمس به حالتون حد اقل خواهر آقا رو دارین.
    اما من فرسنگ ها دورم.
    88 مشهد بودم.
    وقتی داشتیم بر می گشتیم در عین ناباوری تو لحظه ای که دعای هرکسی قبول میشه از آقا خواستم تا بهشون معرفت پیدا نکردم ٰاگه حتی التماس کردم ٰاگه از فراقشون مردم هم نزارن بیام دیدنشون.
    الان بیشتر از 2 ساله که دارم التماسشون میکنم اما ...
    خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
    پاسخ:
    حتما جوابتون رو می دن
    سلام
    به شما که آشناتریدمیگم
    شاید بخواین کمک کنید
    که درد نباشیم برای بانو یر از درد
    ایام فاطمیه از 5 شنبه شروع شده
    و شبکه 3 در کاری ابتکارانه
    طنز "مسیر انحرافی" رو از 19 فروردین شروع میکنه ............
    شاید بتونیم کاری کنیم که این اتفاق نیفته

    یا علی
  • کربلائی علی ساری
  • سلام
    من به کربلا ونجف مشرف شدم درسته که کربلا برای من بهشته ولی هیچ جا مثل حرم امام رضا(ع) نمیشه
    حتماً به وب من سر بزنید و نامه عمر ملعون در قسمت دوم را بخوانید.
    یا علی
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • ای که از کوچه شهر پدرت می گذری
    امنیت نیست، از این کوچه سریعتر بگذر
    دیشب از داغ شما فال گرفتم آمد
    «دوش می آمد و رخساره...»، نگویم بهتر...
  • ⓿⏝⓿عاشق یک لحظه نگاهت ⓿⏝⓿
  • ۱-بهترین پرهیزگاری:خودنگهداری است.

    ۲-بهترین خوبی ها :دوستی اهل بیت است .

    ۳-بهترین فکر:از دست ندادن فرصت های طلایی است.

    ۴-بهترین سکوت:به رخ نکشیدن لغزش های مردم است .

    ۵-بهترین ادب :آن است که آدمی نخست نفس خویش را تربیت کند.

    ۶-بهترین عمل :خود داری کردن از کار زشت است .

    ۷-بهترین انتخاب :آن است که تو را به کارهای خوب وادارد.

    ۸- بهترین راستگویی: وفای به عهد است.

    خوشبختی نگاه خداست
  • مسابقه بده و پول بگیر
  • سلام
    سلام دوست خوبم.وب خوبی داری.بیش تر وقتا بهت سر می زنم.خوشحال میشم هر از چند گاهی به وب منم که اسمش تک موزیکال با آدرس janjaali1.in هر از چندگاهی سر بزنی.اگر هم مایل به تبادل لینک بودی در خدمتم
  • پنل رایگان ارسال پیامک
  • سلام
    دلم هوای مدینه داره خداااااااا

    وای منو وای من میخ درو...
    سلام من اسمم میلاد توخونه اسم شناسنامه ای من محمدرضاست من شفایافته امام رضاهستم 2ماهه که بودم بیماری تنفسی میگیرم همه دکترهاازمن قطع امیدمیکنن خانوادم که ناامیدشده بودن منوبردن پابوس امام رضا نزدیکای سحربودکه دایی من ازخواب پامیشه ومیبینه که من خوب شدم پیش دکترمیبرن دکترم تعجب میکنه ومیگه امکان نداره اما مگه میشه امام رضاوقدرتشونادیده گرفت ازاون موقع به بعدمادرم نذرکردمن هرسال برم پابوس امام رضا خیلی خوشحال شدم وقتی وبتونودیدم
    پاسخ:
    ان شا الله امام رضا ع همه ی ما رو کمک کنن
  • مسافر کوچولو
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
    سلام و درود بر شما
    واقعا خدا ثوت
    با دلم من چیکار کردی ...
    دلم داره پر پر میشه برای حرمش ...
    شما ه اینقد خوبید میشه دعام کنید ...
    موفق یاشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی