السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مومن دلش عزای حسین است ،والسلام ...

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ


حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:

دلم گرفته٬ فقط شوق "کربلا" دارم

 

تو سر پناه منی٬ یک نگاه کن آقا!

مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

 

حرم نرفتم و حال دلم وخیم شده

خدا به خیر کند من هنوز جا دارم

 

دلم گرفته٬ ولی وقتی کربلا دور است

دلم خوش است که من "مشهد الرضا" دارم

 

چقدر فاصله افتاد و مشهدی نشدم...

دلم شکسته٬ ببین که منم خدا دارم!

 

حسین!ماه محرم شروع عشق من است

وگرنه من همه ی سال هم عزادارم

 

تمام دلخوشی ام این شده که هیئتی ام

قسم به حضرت زهرا (س) ٬فقط تو را دارم...

 

به زیر دین حسینم ولی خدا را شکر

که صاحبی چو اباالفضل با وفا دارم...


  شاعر: یحیی نژاد سلامتی        

.............................................
 فرا رسیدت ماه حزن و اندوه را خدمت ولی نعمت مان علی ابن موسی الرضا (ع) ،امام عصر (عج) ،   و تمامی شیعیان تسلیت عرض می نماییم
 

التماس دعای فراوان ....

  • کبوتر سپید

نظرات  (۵)

به نام او

 

امام حسین علیه السلام : هر کس این پنج چیز را نداشته باشد از زندگی بهره ای نمی برد : عقل ، دین ، ادب ، شرم و خوش خلقی .

فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء بر شما تسلیت و التماس دعا .

 

سلام
التماس دعا
امید به اینکه ما هم روزی کربلایی شویم
پاسخ:
سلام
الهی آمین ....
قسمت همه آرزو مندان
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
شبهای محرم اگر لایق دونستید برا شهادتم دعا کنید.

با مطلبی با عنوان

سوگواری برای سید الشهدا،چرا؟

منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.


اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
سلام بزرگوار
التماس دعا

سلام عزیز. اون مطلب "سربازی مجازی" رو کامل تر کردم. فقط برای شما :)  

هر دفعه هم میام شعر رو از نو می خونم! 

 نصف محرم گذشت و من هنوز تو هپروتم! دعام کن لطفاً...، هرچند اگر این "التماس دعا" گفتن ها جوری نشه که دیگه عادی بشه و آدم یادش بره...چون میگن کسی گفت بهت التماس دعا، مدیون میشی ها...!:)

پاسخ:
سلام
ممنونم
شرمنده کردی :)
انشا الله ائمه دستمونو بگیرن
ما محتاج به دعای خوبان هستیم همچنان اما اگه قابل باشیم برای کسانی که برای خاطرمان عزیزند دعا می کنیم
محتاجیم به دعا
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی