السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آن را که منم چاره؛ بی چاره نخواهد شد ....

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

از رحمت خدا ناامید نشوید؛ زیرا تنها کافران از رحمت خدا ناامید می شوند

 

این آخر ها احساس می کنم کم آورده ام. از این حس های بدی که فکر می کنم حواست به

من نیست و آدم مچاله می شود. این روزهای زندگی ام طوفانی اند و من شده ام یک

گنجشک ضعیف و مردنی. جوجه ای که هر آن ممکن است از بالای درخت بیفتد و بمیرد...

امروز که  کتاب محکمت را باز کردم. باز هم جوابم را دادی و گفتی: استقامت، استقامت،

استقامت

گفتی اسم این حس ها نا امیدی است و تو از ناامیدی بدت می آید. گفتی ناامیدی یک جور

کفر است. یک جور فراموش کردن تو !

همیشه گفته ای دوست نداری دوستانت بید هایی باشند که با هر بادی بلرزند. گفتی دوست

داری دوستانت کوه باشند! حالا با این جوابت از تو خجالت کشیدم و از خودم نیز هم ....

"همراه با آنان که با تو رو به خدا کرده اند ، همچنان که مامور شده ای ثابت قدم باش."

این آیه  از سوره هود  دلم را آرام می کند. سرم را بالا می گیرم و حس می کنم باید به راهم ادامه دهم. با اطمینان و محکم. وقتی تو هستی اصلا" ترس و دلهره و نا امیدی رنگ می بازد

ربّ ودودم کمک کن این روز های سخت بگذرد؛ تلاشم را می کنم اما نتیجه اش با تو، فقط

کمکم کن تا نلرزم، نشکنم و نیفتم

نتیجه تلاشم هر چه شد تسلیمم ....

......................................................................................................................................

پ.ن : دوستان و خوانندگان محترم بلاگ عاجزانه  در نمازها و دعاهایتان برایم دعا کنید که بسیار محتاج به دعاییم

نظرات  (۳)

امام صادق(علیه‌السلام) فرمود: هر گاه اراده کردید چیزی از حوائج دنیا را از خدای سبحان مسألت نمایید، ابتدا باید خدای عزوجل را ستایش کنید. و سپس صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید، پس آنگاه حاجت خود را از خداوند کریم بخواهید.

 

آن حضرت فرمودند: مردی وارد مسجد شد و پس از بجای آوردن نماز، دست به سوی درگاه خداوند دراز نمود و حاجات خود را طلب کرد. پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) که در آن مسجد حضور داشتند با مشاهده این وضع فرمودند: این بنده، در خواسته خود از خداوند تعجیل کرد.

 

پس شخص دیگری آمد و دو رکعت نماز گزارده و ثنای خدا را بجا آورد و سپس بر محمد و آل محمد صلوات فرستاد. آنگاه رسول خدا فرمودند: که دعایت در آستانه اجابت است.


امیدوارم به اهداف خیرتون برسید.

شما هم دعا بفرمایید.

پاسخ:
سلام 

**الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ**

ممنون بابت یاد آوری این کلید ....

چشم به دعای بندگان خوب خدا دارم که به نقل از مولایمان "دعا قضا را بر می گرداند"

حوائج شما هم روا به خیر به حق معین الضعفا  (ع)
  • دوست قدیمی
  • بیچاره ی دچار تو را چاره جز تو چیست.....
    هر وقت غمگین هستم یاد این آیه میفتم:
    "آنان که گفتند پروردگار ما الله است و بر این ایمان پایدار ماندند، فرشتگان بر آن ها نازل شوند که دیگر هیچ ترسی و حزن و اندوهی نداشته باشید"
     
    پاسخ:
    ای جان خواهر گل خودم :)
    التماس دعا ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی