السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برگردان مرا ...

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

خدایا

در دنیای حقیر و کوچکم دنبال نشانی از بزرگی  تو می گشتم

تنها و بی کس میسرم نبود انگار؛ پس دل و اندیشه را همراهم کردم و روانه این کاوش شدم برای تو، برای یافتنت.

جواب سوالم همه ی من و محیطم را گرفت و عزیمت من و دل و اندیشه گرد خود گشتن بود انگار، که نشانه های

وجود تو همه جا دیده می شد واز نشانه که می گذریم مسرانه می گوییم اول و آخر هستی و همه و همه و همه، تو و

از وجود توست و این را من و دل و اندیشه متفق القول گفتیم و باور کردیم و به آن ایمان آوردیم....

خداوندِ دانا به همه ی امور و همه ی هستی وهمه ی بود و نبود با اینکه می دانیم وقتی همه وجود هستی از توست و

ما نشانه هایی از وجود توییم حتی! اما هنوز و همیشه انگار چیزی کم داریم و گهگاه  پی تو می گردیم و به داشتن

بیشتر تو،داشتن خداوند، حریص و حریص تریم و انگار من ، بنده ، می خواهم سرشار از تو باشم؛

از تو که  اول و آخر و ظاهر و باطن و همه ای

باید به سفری دور بروم! جسمم خیلی سنگین است! روحم تحمل سنگینی کالبدم را ندارد! فقط پوست می اندازم!

پوست کهنه که دلتنگی ندارد !

دعا بفرمایید که سخت محتاج دعاییم

  • کبوتر سپید

التماس دعا

دلتنگی

دلنوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی