السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مهربان که باشی...

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ق.ظ

غلامش را برای کاری صدا زد.جوابی نشنید. برای بار دوم و سوّم صدایش زد، باز هم جوابی نیامد.

جلوتر رفت و پرسید: پسرم! نشنیدی صدایت می‌زدم؟!
 -    چرا شنیدم.
-    پس چرا جوابم را ندادی؟!
-    چون از شما نمی‌ترسم!


دست‌هاش را به آسمان بلند کرد و گفت: خدایا شکرت که غلامِ من از من نمی‌ترسد.


 امام رئوفم حکایت من حکایت همان غلام شده خواستم بگویمتان همه این بارهایی که من را صدا زدید و نیامدم و گوش نکردم و سر به راه نشدم همه اش همین دلیلش بوده آخر خیـــــــــــــــــــــــلی مهربانید. من از شما نمی ترسم! 


* سید الساجدین حضرت سجاد (ع)

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱)

  • زائر بارانی
  • سلام

     

    به به!! چه عجب!!

     

    خیلی عالی بود

     

    شبهای دراز بی عبادت چه کنم

                                                طبعم به گناه کرده عادت چه کنم

     

    گویند کریم است و گنه میبخشد

                                                گیرم که ببخشد؛ زخجالت چه کنم

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    سپاسگزارم
    ملتمس دعاییم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی